Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا امیرسیف‌الدینی رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، از برگزاری همایش ملیِ علمی ـ کاربردی در فوتبال به میزبانی هیئت فوتبال استان کرمان در پایان سال ۹۹ خبر داد و گفت: در این زمینه چارتی تدوین شده که امروز جلسه با دوستان هیئت فوتبال، این چارت مصوب شد تا کار‌ها بر اساس آن پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: تا پایان سال، یک سری مقدمات از جمله هماهنگی‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون فوتبال و تعیین مشاور علمی، دبیر اجرایی و دبیر علمی نیاز است صورت بگیرد.

 

امیرسیف‌الدینی تصریح کرد: برای مشاور علمی همایش با دکتر احسانی که با فدراسیون فوتبال همکاری دارند و یکی از مدرسین دانشگاه‌های کشور هستند با توجه به تجربیاتی که در این بخش دارند، در هفته آینده جلسه خواهیم داشت.

 

او بیان داشت: برنامه‌هایی که امروز در جلسه تدوین و راجع به آن‌ها صحبت شد، این پیشنهادات خدمت وی اعلام می‌شود و در صورت تصویب و نهایی شدن، کار را از ابتدای مرداد ماه در جلسات مشخص و مدون خواهیم داشت.

 

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان گفت: طبق چارتی که تدوین شده، قرایی رئیس هیئت به عنوان رئیس همایش، دکتر جابری به عنوان دبیر علمی همایش و دادگر دبیر هیئت فوتبال به عنوان به عنوان دبیر اجرایی همایش است.

 

امیرسیف‌الدینی افزود: امروز در جلسه‌ای که برگزار شد، راجع به شاخه‌های مختلف چارت و کار‌های مختلفی که باید صورت بگیرد، صحبت و قرار شد دو دبیر همایش (علمی و اجرایی) با هم یکسری هماهنگی‌ها را داشته باشند تا بتوانند کمیته‌های زیر مجموعه خودشان و افراد را مشخص کنند تا بتوانیم برنامه‌ها را مرحله به مرحله پیش ببریم.

 

او تصریح کرد: باید یک برآورد مالی در ارتباط با بحث اجرای همایش در جلسه‌ای که هفته اول مرداد ماه خواهیم داشت، صورت گیرد و در این زمینه صحبت، بحث و تبادل نظر شود تا ببینیم به چه شکل می‌توانیم هزینه‌های این همایش را تامین کنیم.

 

امیرسیف‌الدینی بیان داشت: البته قرار بر این شد، یک اسپانسر از داخل یا از خارج از استان با ارتباطاتی که وجود دارد از طریق مسئولان هیئت فوتبال جذب شود تا بتوانیم این هزینه‌ها را پوشش دهیم.

 

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان گفت: در عین حال در ارتباط با مهمانان ویژه‌ای که باید برای این همایش به عنوان سخنرانان ویژه دعوت شوند، صحبت شد، منتهی، چون هنوز نهایی نشده اسم نمی‌بریم، تا صحبت‌های مقدماتی از طریق دو دبیر صورت بگیرد و اگر نهایی شد، خدمت عزیزان رسانده شود.

 

امیرسیف‌الدینی با اعلام اینکه این همایش در ۵ محور تدوین و تعیین می‌شود، افزود:، چون موضوع اصلی ما فوتبال است در بخش علمی همایش، آسیب‌شناسی در فوتبال به عنوان بخش نخست، بخش دوم توانبخشی و اصلاحی در فوتبال، بخش سوم علم تمرین در فوتبال، بخش چهارم مدیریت در فوتبال و بخش پنجم شامل نشست تخصصی در فوتبال است.

 

او تصریح کرد: در چهار بخش نخست، مقالات علمی که شرکت کنندگان کار کرده اند را ارسال می‌کنند، که آثار داوری می‌شود و در صورت تایید، شرکت کننده به عنوان سخنران حضور پیدا می‌کند و در این زمینه صحبت و تبادل نظر می‌شود.

 

امیرسیف‌الدینی بیان داشت: بخش پنجم که نشست تخصصی در فوتبال است، قرار بر این شده تا بتوانیم بین ۵ تا ۶ نفر از متخصصین فوتبال که هم از نظر علمی در سطح اول کشور باشند و هم از نظر تجربی و عملکردی اکنون در فوتبال حضور داشته باشند و بتوانند تجربیات خودشان را چه در بحث فنی و تکنیکی و چه علمی در اختیار جامعه فوتبال استان کرمان یا مدعوین قرار دهند، استفاده کنیم، این جامعه می‌توانند شامل ورزشکاران، مربیان و مدیران فوتبالی استان کرمان باشند که می‌تواند کار نویی باشد تا همه بتوانند استفاده کنند.

 

او با اشاره به اینکه نیاز است کمیته‌های مختلفی در زیرمجموعه دبیران علمی و اجرایی همایش، بر اساس چارت تعیین شوند، افزود: با برنامه ریزی‌های این دو دبیر، بخش‌های مختلف همایش از دبیرخانه گرفته تا کمیته‌های فناوری، روابط عمومی، حمل و نقل، اسکان، تغذیه و ... تشکیل خواهند شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال هیئت فوتبال استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد

معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور جزئیات کامل فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال و هشتمین جشنواره مقالات علمی حوزه را اعلام کرد.

همایش کتاب بیست‌وششم ویژه:

کتاب‌های چاپ اول حوزویان در سال ۱۴۰۲

پایان‌نامه‌های سطح۴ یا دکتری دفاع شده در سال ۱۴۰۲

مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی حوزویان که در سال ۱۴۰۲ در نشریات علمی منتشر شده است

محورهای همایش:

«جهاد تبیین»، «فقه معاصر»، «ابعاد علمی بیانیه گام دوم انقلاب»، «زن و خانواده»، «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی»، «آسیب های اجتماعی»، «جمعیت»، «اقتصاد مقاومتی»، «سبک زندگی اسلامی»، «هنر (فلسفه هنر، هنر در اسلام)»، «محیط زیست و منابع طبیعی».

مهلت ارسال آثار:

پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

ثبت‌نام اینترنتی:

https://ketabehowzeh.ismc.ir

راه ارتباطی:

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۳

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۴

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۵

تلفن جشنواره:

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۸

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۹

نشانی دبیرخانه:

قم، جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه

دیگر خبرها

  • حرایم بهداشتی دامپروری نیاز به بازبینی دارد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»