Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@16:33:26 GMT

جزئیاتی از توقیف بازهای شکاری ۳۰ میلیاردی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۴۰۴

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر شکار غیرمجاز بازهای شکاری و قاچاق آن‌ها به مناطق جنوبی و کشورهای حاشیه خلیج فارس، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهم به شکار غیرمجاز پرندگان شناسایی و با هماهنگی قضایی حین فروش آنها به یک قاچاقچی پرندگان در منزلش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم، ۱۱ بهله باز شکاری زنده که قصد قاچاق آنها به کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشت، کشف کنند.

میرزایی گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این تعداد پرنده شکاری ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده که پس از کشف با هماهنگی قضائی به مبادی ذیربط تحویل شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اموال مسروقه میلیاردی در آشخانه کشف شد

سرهنگ مهدی مهران فر با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند، افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که این فرد در سوابق خود جرائمی از جمله آدم ربایی و سرقت‌های متعدد را دارد.
وی با عنوان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴ دستگاه ترانس برق به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • ◄ صادرات یک میلیون تن مواد معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس
  • بررسی علل وقوع سیل های اخیر در جنوب ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • اموال مسروقه میلیاردی در آشخانه کشف شد
  • جزیره‌ای با شن‌های نقره‌فام در خلیج فارس + فیلم
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان