Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@18:53:17 GMT

آخرین آمار مبتلایان کرونا در عربستان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۴۱۵

وزارت بهداشت عربستان از شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا طی ساعات گذشته در این کشور خبر داد. ناطقان: به نقل از عکاظ، وزارت بهداشت عربستان از شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا طی ساعات گذشته در این کشور خبر داد.

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۸۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در عربستان شناسایی شده است که با احتساب موارد جدید، شمار مبتلایان به ۲۳۵ هزار ۱۱۱ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقامات بهداشتی سعودی از نامساعد بودن وضع جسمانی، ۲ هزار و ۲۳۵ کرونایی در این کشور هم خبر دادند.

همچنین وزارت بهداشت عربستان از ۲۰ مرگ جدید ناشی از کرونا هم خبر داد و شمار فوتی های ناشی از کرونا در این کشور را ۲ هزار و ۲۴۳ نفر اعلام کرد.

وزارت بهداشت عربستان به بهبودی ۲ هزار و ۸۰۴ نفر دیگر از چنگال کرونا هم اشاره کرد. منبع: مهر برچسب ها: مبتلایان ، کرونا ، عربستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مبتلایان کرونا عربستان وزارت بهداشت عربستان ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف نمک و شکر در کشور چند برابر استاندارد جهانی است

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه مصرف نمک و شکر در ایران چند برابر استاندارد جهانی است، بر ضرورت کاهش مصرف آن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، حسین فرشیدی اظهار کرد: مصرف شکر در ایران ۳.۵ برابر نرخ جهانی و مصرف نمک چهار برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود، با یک اندیشه، ذهن و فکر مثبت می‌توانیم حال خوب بسازیم، همچنین داشتن تغذیه و فعالیت بدنی مناسب و مصرف انرژی ناشی از آن و دوری از استرس می‌تواند سلامت ما را تضمین کند.

وی با اشاره به این که مردم وزارت بهداشت را با دارو، درمان و بیمارستان می‌شناسند، افزود: در حوزه بهداشت به دنبال افراد سالم هستیم که بیمار نشوند و لازم است بدانیم اجرای برنامه‌هایی که می‌تواند افراد را سالم نگاه دارد، سخت است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به بعضی عادت‌های نادرست غذایی و مضرات آن گفت: مصرف شکر و نمک بیشتر از استاندارد جهانی است که باید این روند اصلاح شود.

وی با بیان اینکه در یک دهه گذشته و به ویژه در دو سال اخیر اقداماتی برای اصلاح مصرف قند و نمک با برنامه‌های فرهنگی انجام شده است، خاطرنشان کرد: ترویج استفاده از نان کامل یعنی نان سبوس‌دار در دستور کار قرار دارد، این نان، دیابت، سرطان و فشار خون را کاهش می‌دهد، همچنین اکنون ۱۸۰۰ نانوایی در کشور نان کامل طبخ می‌کنند و امیدواریم استفاده از این نان ترویج بیشتری پیدا کند.

کد خبر 746535

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • آخرین مهلت خروج عمره‌گزاران از عربستان چه زمانی است؟
  • مصرف نمک و شکر در کشور چند برابر استاندارد جهانی است