Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@19:06:05 GMT

هشدار پلیس به خانواده‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۴۲۲

سرهنگ رجبی درباره آسیب‌های بازی‌های رایانه‌ای برای کودکان در سنین مختلف به خانواده‌ها هشدار داد. ناطقان: سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا درباره آسیب‌های بازی‌های یارانه‌ای برای کودکان و نوجوانان گفت: خانواده‌ها به هنگام استفاده فرزندانشان از بازی‌های رایانه‌ای حتما به رده بندی سنی بازی‌ها توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همواره انتخاب بازی‌های رایانه‌ای به ویژه براى کودکان و نوجوانان با چالش‌هایی همراه بوده است، چرا که کودکان بسته به سن آن‌ها در برابر مواردی از قبیل ترس، خشونت، نابهنجاری‌های اجتماعی و... آسیب پذیر هستند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا گفت: با توجه به ایجاد نظام رده‌بندی بازی‌های رایانه‌ای در کشور، والدین با خیالی آسوده قادر هستند بازی‌های مناسب را برای فرزندان خود انتخاب کنند، لذا والدین براى مشاهده و انتخاب بازى‌هاى رایانه‌اى داراى رده‌بندى سنى مى‌توانند به سایت esra.ircg.ir مراجعه کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: هشدار ، پلیس ، خانواده ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هشدار پلیس خانواده ها بازی های رایانه ای خانواده ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است

 غلامعلی حیدری در نشست با معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: برخی آمار حکایت از آن دارد که سرانه مطالعه و فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین خانواده‌های ایرانی بالا نیست و باید این فرهنگ از سنین کودکی نهادینه شود.

وی گفت: بی‌توجهی و کمرنگ شدن حوزه مطالعه و تالیف کتاب کودک یکی از مهمترین دغدغه‌های مسوولان فرهنگی است که باید با ترویج کتابخوانی در خانواده‌ها، فرهنگ کتابخوانی را از سنین کودکی نهادینه کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهترین مکان برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و باید ارتباط بین خانواده‌ها و کانون تقویت شود.

وی با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه‌های سنی مختلف و همچنین پیوند بین خانواده و کانون اظهار داشت: باید برای افزایش ارتباط بین کودکان و نوجوانان با مراکز فرهنگی کانون از تمام ظرفیت‌ها و فناوری روز برای تهیه تولیدات و محصولات فرهنگی استفاده شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به محرومیت‌های تاریخی که در این استان وجود دارد، گفت: مردم استان با بصیرت و بیداری بدون توجه به این محرومیت‌ها همیشه پای نظام و انقلاب هستند و باید برای پاسداشت از تلاش مردم همه مدیران و دولت‌مردان از تمام توان خود برای توسعه و آبادانی استان استفاده شود.

بیشتر بخوانید

آغاز دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری

وی با اشاره به حضور پرشور مردم چهارمحال و بختیاری در آیین استقبال از رییس‌جمهور در دور دوم سفر هیات دولت به استان و حضور ۵۲ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای افزود: مردم با بصیرت استان به خصوص عشایر غیور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی درتاریخ ۱۹ بهمن ماه ساال ۵۷ نیز به تهران رفتندو با امام راحل بیعت کردند.

حیدری با اشاره به نقش تاریخی بزرگ‌مردان و شیر زنانی از جمله علی‌مردان خان و سردار بی‌بی‌مریم گفت: قبل از انقلاب این افراد در مقابل رژیم شاهنشاهی و انگلیسی ایستادگی کردند و این امر باعث شده بود که رضاخان اجازه ندهد که رفاهیات وارد استان شود.

وی به ظرفیت‌های خوب استان از جمله گردشگری، تالاب‌ها و چشمه‌سار‌ها اشاره کرد و اضافه کرد: در دولت سیزدهم برای توسعه استان گام‌های بزرگی برداشته شد و زیرساخت‌های توسعه استان فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رویکردهای مختلف مشاوره خانواده چیست؟
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • مرور فعالیت های بنیاد بازی های رایانه ای در سال ۱۴۰۲
  • قطاری که از ایستگاه آموزش به جشنواره بازی‌آرا رسید
  • چگونه با کودکان درباره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • چگونه با کودکان در باره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • گرامیداشت نوروز در خانه محلّه شهرداری بوکان
  • ماجراهای سوسو، بابا گازی و دوستان تازه اش در انیمیشن «موتورها»
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید