Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@15:05:14 GMT

عکس ؛ سلفی جالب گواردیولا از حکم دادگاه CAS

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۴۴۴

عکس ؛ سلفی جالب گواردیولا از حکم دادگاه CAS

پپ گواردیولا سرمربی سیتی یک عکس سلفی از خود به همراه مدیران سیتی منتشر کرده که به عنوان خوشحالی او بابت حکم دادگاه CAS تفسیر شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از منتشر شدن حکم دادگاه CAS به نفع منچسترسیتی و باقی ماندن این تیم در اروپا عکسی سلفی از پپ گواردیولا در کنار مدیران باشگاه سیتی منتشر شده که از آن به عنوان واکنش پپ نسبت به این حکم یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصویر منتشر شده از گواردیولا او در کنار چیکی بگیریستاین مدیر ورزشی باشگاه منچسترسیتی و عمر بارادا یکی از مدیران این باشگاه دیده می‌شود. کسی که در سمت راست تصویر در کنار گواردیولا در حال خندیدن دیده می شود هم مانل استیارته دستیار شخصی پپ است.

گواردیولا در روزهای اخیر گفته بود نسبت به مثبت بودن حکم دادگاه CAS به سود سیتی اطمینان دارد چرا که استدلالهای باشگاه را شنیده و می‌داند تخلفی انجام نشده و حق با سیتی است.

البته گوارد‌یولا پیشتر از این با اعلام وفاداری به منچسترسیتی گفته بود حتی اگر حکم یوفا مبنی بر ممنوعیت دو ساله از حضور در رقابتهای اروپایی باقی بماند او به باشگاهش وفادار مانده و سیتی را ترک نخواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پپ گواردیولا پپ گواردیولا منچستر سیتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال سپاهان حکم دادگاه CAS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  فوق ستاره آرژانتینی تاکید کرد هر زمان احساس کند که دیگر فایده ای در زمین ندارد از فوتبال خداحافظی می کند. لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می دانند.

مسی باوجود آنکه ۳۷ سال سن دارد اما همچنان بازیکن تاثیر گذار و باکیفیتی به شمار می آید. او در اینترمیامی بازی می کند و به نظر می رسد که قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان رود.

اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی

طبق اعلام یک شبکه انگلیسی پپ گواردیولا در تابستان ۲۰۲۵ سیتی را ترک خواهد کرد. پپ گواردیولا یکی از بهترین و پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال جهان است.  

گواردیولا از سال ۲۰۱۶ هدایت منچستر سیتی را برعهده دارد و دوران تاریخ سازی را با این تیم انگلیس سپری کرده است به ویژه در فصل قبل که برای نخستین این باشگاه انگلیسی را به قهرمانی در  لیگ قهرمانان  اروپا و جام جهانی باشگاهی رساند.

جذاب‌ترین رالی بدمینتون‌بازان در تاریخ المپیک

بدمینتون یکی از ورزش‌های بازی‌های المپیک تابستانی است. گاهی برای گرفتن یک امتیاز شاهد رالی جذابی بین بازیکنان هستیم که هیجان بازی را دوچندان می‌کند. در ادامه از برترین رالی‌های بدمینتون تاریخ بازی‌های المپیک لذت ببرید.

حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!

کریستیانو رونالدو بعد از شکست تیم ملی فوتبال پرتغال در دیدار برابر اسلوونی از داور چهارم به شدت انتقاد کرد. روند شکست ناپذیری تیم ملی فوتبال پرتغال بعد از ۱۱ بازی پیاپی شکسته شد.

تیم ملی فوتبال پرتغال در دیداری دوستانه به مصاف اسلوونی رفت و با دو گل شکست خورد. کریستیانو رونالدو که از شکست تیمش به شدت عصبانی بود بعد از بازی به طرف داور چهارم رفت و خطاب به او گفت: لعنت به تو. دو پنالتی ما گرفته نشدند.

والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!

والیبال ایران در سال ۱۴۰۲ رویدادهای مختلفی را تجربه کرد، نتایج ضعیفی به دست آورد و در نهایت روز به روز از المپیک لندن دورتر شد.

والیبال ایران در سال ۱۴۰۲ فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد. ناکامی بزرگ ایران در رویدادهای بین‌المللی، سقوط چند پله‌ای در رنکینگ جهانی و کمرنگ شدن شانس کسب سهمیه المپیک مهمترین و تلخ‌ترین اتفاقات والیبال در سال گذشته بود که موجب نارضایتی مردم هم شد؛ نتایج ضعیفی که منجر به استعفای عطایی سرمربی تیم ملی و انتخاب مائوریسیو موتا پائز برای هدایت ملی‌پوشان شد.

آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان

هفتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای ۱۰ فروردین لغایت اعزام به رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی برگزار می شود.

حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد

تیم ملی فوتبال آلمان بعد از بازگشت تونی کروس به کلی تغییر کرده و دو پیروزی بزرگ را به دست آورده تا هواداران خود را به قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ امیدوار کند.  بازگشت تونی کروس به تیم ملی فوتبال آلمان به کلی این تیم را تغییر داده است.

کروس بعد از شکست تیم ملی فوتبال آلمان برابر انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفت اما اصرار ناگلزمن سرمربی کنونی ژرمن ها باعث شد تا کروس از تصمیم خود صرف نظر کند و به تیم ملی برگردد.

ویدیو/ با بانوی تاریخ ساز پاراقایقرانی ایران

شهلا بهروزی راد تنها بانوی قایقران پارالمپیکی ایران است که برای اولین بار در تاریخ قایقرانی ایران موفق شده تا مدال قهرمانی جهان در بخش بانوان و جواز حضور در دو دوره بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند. از حضور بهروزی راد در تیم ملی قایقرانی بیش از ۱۲ سال می‌گذرد و در این بازه زمانی توانسته به ۱۰ مدال آسیایی (۵ طلا، ۴ نقره و یک برنز) دست پیدا کند. او در حال حاضر به دنبال کسب جواز حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

سقوط کبدی در سال ۱۴۰۲

کبدی ایران در سالی که گذشت دو مدال طلای بازی‌های آسیایی را از دست داد.

بازی‌های آسیایی برای کبدی که در المپیک جایگاهی ندارد، مهمترین رویداد است. کبدی ایران در سال‌های حضورش در بازی‌های آسیایی همیشه رو به پیشرفت بود و در بازی‌های آسیایی جاکارتا توانست در دو بخش زنان و مردان صاحب عنوان قهرمانی شود.

۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی

دادستانی کل اسپانیا خواستار دو سال و نیم زندان برای رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا شد.

شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!
  • سلفی با بحران!