Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالرحمان ناصریان دوشنبه در ستاد تنظیم بازارخوزستان در سرسرای سازمان صمت استان با اشاره به اینکه  قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز امروز در بازار استان به۱۹۲ هزار ریال رسید بیان کرد: مرغ منجمد در حال حاضر بیشتر در فروشگاه های بزرگ در حال توزیع است اما بازار خرده فروشی از مرغ منجمد چندان استقبال نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد ۱۳۵ هزار ریال است و قیمت مصوب مرغ کشتار روز نیز هر کیلوگرم بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار ریال است.

ناصریان ادامه داد: قیمت مرغ به دلیل نوسانات قیمت نهاده ها و افزایش قیمت آن از هر کیلوگرم ۴۲ هزار ریال به ۷۵ هزار ریال در یک ماه اخیر افزایش یافته است.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت استان در ادامه با اشاره به شرایط واردات کولر بیان کرد: قوانین وشرایطی مانند تعلق نگرفتن ارزنیمایی برای واردات کولر، افزایش قیمت ارزو شرط داشتن نمایندگی برای واردات این کالا از جمله مواردی است که باعث ِّ رغبتی واردکننندگان و کاهش واردات کولر شده است.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت استان در ادامه با اشاره به پرونده قاچاق ۳۶ هزار کولر در استان افزود: هنوز هیچ تصمیمی برای اجرای حکم این پرونده و عرضه کولرهای قاچاق در بازار گرفته نشده است.

درادامه این نشست معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان بیان کرد: با وجود افزایش مرغ بازهم مرغداران به سود نمی رسندو این دلالان هستند که از این شرایط به نفع خود استفاده می‌کنند.

بهرام جباری بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون از ۴۷ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی بازرسی انجام گرفته که در این تعداد بازرسی ۲هزار و ۶۰۲ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر قیمت کالای خانگی در سطح بازار بیان کرد: قیمت کالای خانگی در بازار بین ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است و این شرایط را برای مردم بسیار سخت کرده است.

جباری افزود: مواد غذایی ومصالح ساختمانی نیز دچار افزایش قیمت شده اندو با وجود بازرسی های زیادی که از سطح بازار انجام می شود اما امکان کنترل این افزایش قیمت وجود ندارد.

قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در یک ماه اخیر در بازارخوزستان از هرکیلوگرم ۹۰ هزار ریال به ۱۹۰هزار ریال افزایش یافته است که سازمان صمت استان عامل اصلی این اتفاق را افزایش قیمت نهاده ها عنوان کرده است.

برچسب‌ها گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار سازمان صمت استان افزایش قیمت مرغ منجمد هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات آخرین روز هفته بازار طلا و سکه تهران با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، از ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه و ربع سکه هر کدام افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیاررا با ۱۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۳۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۶ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۸۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد