Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:33:33 GMT

هزینه غلات برای مصرف‌کننده کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۶۱۰

هزینه غلات برای مصرف‌کننده کاهش می‌یابد

«حسین زارعی» عصر امروز و بعد از امضای تفاهمنامه با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، گفت: حدود ۲ سال پیش شرکت تایدواتر به شرکتی ۱۰۰ درصد خصوصی تبدیل شد که بیش از ٤٢ هزار سهامدار دارد.

وی از تلاش این شرکت برای سرمایه گذاری در پروژه های مهم بندری خبر داد و با اشاره به تفاهمنامه امروز گفت: از سال ١٤٠٠ اثرات مهم این تفاهمنامه را خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل تایدواتر گفت: ساخت سیلوی غلات در بندر آپرین آغاز خواهد شد، ما در سه محور این پروژه را اجرا می‌کنیم، اول تکمیل طرح سیلوی غلات در بندر امام خمینی(ره)  است که تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه‌ کرده‌ایم و ۲۵ درصد رشد فیزیکی دارد. دوم سیلوی بندر شهید رجایی و سوم سیلوی بندر خشک آپرین است.

زارعی گفت: با اجرایی شدن تفاهمنامه امروز، آرزوی فعالان بخش لجستیک که راه اندازی و توسعه حمل و نقل درب تا درب است محقق شد، به زودی غلات از مبدأ به صورت مستقیم از طریق شبکه ریلی از دو بندر اشاره شده به درب شرکت‌های مصرف کننده می رود که به دلیل کاهش سوخت، غلات با قیمت کمتری به دست مصرف‌کننده خواهد رسید.

مدیرعامل تایدواتر با بیان اینکه ذیل تفاهمنامه امروز طرح حمل و نقل یکپارچه غلات را دنبال می‌کنیم، گفت: ٦٠٠واگن ویژه حمل غلات را وارد این حوزه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اعتماد بخش خصوصی به دولت برای عقد این تفاهمنامه گفت: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم که در این حوزه به ما کمک دهد، این پروژه فقط در حوزه راه‌آهن و تایدواتر نیست و بخشی از آن هم به وزارت صنعت و وزارت کشاورزی مربوط است که امیدواریم مدیران این دو وزارتخانه با ما همکاری کنند.  

برچسب‌ها بندرامام خمینی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرامام خمینی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بندرامام خمینی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال قیمت برق افزایش نمی یابد

تین نیوز

مدیر عامل توانیر گفت: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • برای خلاص شدن از چربی شکم از این مواد غذایی دوری کنید
  • افول تسلا؛ قیمت سه مدل از خودروهای برقی تسلا در آمریکا کاهش می‌یابد
  • غذا‌هایی که ما را نابود می‌کنند
  • غول پوشاک ورزشی ۷۴۰ کارمند خود را اخراج کرد