Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی نهاوند گفت: ۶۷ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ماده ۱۶ به بهزیستی این شهرستان اختصاص یافت.

علی‌محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش ۶۷ میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره ماده ۱۶ به بهزیستی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تسهیلات در اختیار بانک‌های عامل شهرستان قرار داده شده تا مطابق با طرح‌ها و افراد معرفی شده در اختیار جامعه هدف قرار گیرد گفت: بر اساس تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی اختصاص داده شده است.

رئیس اداره بهزیستی نهاوند افزود: با توجه به ضرورت توجه به اشتغالزایی مددجویان از بانک‌های عامل انتظار می‌رود که همکاری‌های لازم را برای جذب صد درصدی این اعتبارات به عمل آورند.

وی گفت: در خصوص جبران بخشی از خسارت ناشی از کرونا به بنگاههای بیشتر آسیب دیده سه مرکز با کد نیکوکاری برای دریافت ۲۰۸ میلیون تومان تسهیلات به بانک معرفی شده است.

محمدی از اهدای کمک‌های مردمی در سه ماهه اول امسال خبر داد و افزود: در این مدت ۸۶۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان از طرف خیرین و نیکوکاران به صورت نقدی و غیر نقدی و خدماتی در اختیار واحد مشارکت‌های مردمی قرار گرفته که بین مراکز نگهداری معلولان و کودکان بی‌سرپرست و دیگر نیازمندان زیر پوشش توزیع شده است.

وی در خصوص اقدامات حمایتی در دوران کرونا گفت: به منظور تامین سلامتی مدد جویان و مراکز زیر پوشش ۱۲ هزار بسته مواد ضدعفونی‌کننده، ۲ هزار بسته غذایی و خواروبار و ۷.۵ تن مرغ نیز بین آنان توزیع شده است.

رئیس اداره بهزیستی نهاوند در خصوص ساخت مسکن برای تعدادی از مددجویان خبر داد و افزود: به منظور تامین مسکن مددجویان با ترتیب اولویت، در حال حاضر پنج مسکن دو معلولی و ۱۶ مسکن تک معلولی طی تفاهمنامه‌ای که با بنیاد مسکن و سپاه منعقد شده در حال احداث است.

وی در پایان از کمک مالی به مراکز اقامتی میان مدت شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر اقدامات حمایتی در ایام کرونا، به هرکدام از کمپ‌های هشتگانه ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان جمعا ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت شده است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی نهاوند علی محمد محمدی بهزیستی نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در ارتباط مستقیم با رئیس محترم جمهور بیش از ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد میکن مددجویی در سراسر کشور عصر دوشنبه به بهره برداری رسید که از این مجموع ۶۷۰ واحد تحویل مددجویان استان شد.

جاسم محمدی فارسانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: بنابر دستور ریاست جمهور در سال گذشته مبنی بر احداث مسکن برای تمامی مددجویان ساکن روستاها (دارای شرایط)، قراردادهای ثمربخشی انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه افزود: قراردادها با قرارگاه امام حین مجتبی علیه السلام، بسیج سازندگی، سپاه پاسداران و بنیاد مستضعفان منعقد شد.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن جهت پرداخت تسهیلات نیز صورت گرفت.
محمدی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در سال جاری بتوانیم زمینه خانه دار شدن تمامی مددجویان ساکن روستاها را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: همچنین ۱۲۰۰ مددجو در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این مجموع برای ۳۰۰ مددجو تعیبن پروژه انجام شده است که انشاالله کمک بلاعوض و تسهیلات برای این مددجویان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6079311

دیگر خبرها

  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد