Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای  اسلامی در پی درگذشت عیسی جعفری نماینده مردم بهار و کبودراهنگ پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال غم بار همکار عزیز و خدوم جناب آقای حاج  عیسی جعفری نماینده مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس هشتم و یازدهم که عمر مفید خود را در سنگرهای متعدد فرمانداری، نمایندگی مجلس و دیوان محاسبات برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز صرف کرد و در این راه سر از پا نمی‌شناخت همه ما را داغدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن یار سفر کرده که از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز بود همواره دغدغه حل مشکلات مردم رنج‌کشیده را داشت و در کارنامه خود به جز خدمت‌سانی صادقانه و نام نیک چیزی به جا و باقی نگذاشت.

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به مردم شریف بهار و کبودراهنگ برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده داغدارش بویژه فرزندان گرامی و همسر محترمشان صبر جزیل، از خداوند منان مسئلت داریم.

 لازم به ذکر است، مرحوم عیسی جعفری در سن ۵۹ سالگی  به علت ابتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستانهای تهران دارفانی را وداع گفت.

48

کد خبر 1409851

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مارک منزیس نما که به تازگی به سوء استفاده از بودجه مبارزات انتخاباتی متهم و تعلیق شده است در بیانیه‌ای اعلام کرد: «از سال ۲۰۱۰ به‌عنوان یک امتیاز بزرگ به‌عنوان نماینده مردم فیلد در مجلس عوام فعالیت کرده است، اما به علت فشار‌هایی که بر خودم و مادر سالخورده‌ام وارد می‌شود، تصمیم گرفته‌ام از حزب محافظه‌کار استعفا بدهم و از این حزب حمایت نخواهم کرد.»
او با بیان اینکه این هفته بسیار سختی برای او بوده است از مردم و رسانه‌ها خواست «حریم خصوصی خانواده اش را رعایت کنند.»
هم اکنون پلیس انگلیس در حال تحقیق درباره اتهامات وارده بر این نماینده متهم به فساد مالی است.
تا کنون بیش از صد نماینده کنونی مجلس عوام انگلیس اعلام کردند در انتخابات سراسری پیش رو نامزد نخواهند شد.
۵۶ نفر از این نمایندگان از حزب حاکم محافظه کارند.
تحلیلگران آگاهی نمایندگان از نارضایتی مردم حوزه‌های انتخابیه از عملکرد نمایندگان حزب حاکم انگلیس (حزب محافظه کار) و روی گردانی مردم از آنان را از جمله علت‌های اصلی بی میلی نمایندگان برای شرکت در رقابت‌های انتخابات سراسری پیش رو می‌دانند.
بر اساس نتایج تازه‌ترین نظر سنجی میزان محبوبیت حزب حاکم انگلیس به کمترین میزان در حدود چهار سال اخیر رسیده است و اگر هم اکنون انتخابات در این کشور برگزار شود حزب حاکم انگلیس شکست سختی را متحمل خواهد شد.
تحلیلگران بی توجهی نمایندگان به مشکلات معیشتی و بحران هزینه‌های زندگی، افزایش فساد در میان نمایندگان، محقق نشدن وعده‌های داده شده و نیز حمایت آنان از رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان و نیز پشتیبانی از تداوم جنگ اوکراین را از جمله علت‌های اصلی روی گردانی مردم انگلیس از حزب حاکم محافظه کار به رهبری ریشی سوناک دانسته اند.
گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد در ۱۵ ماه اخیر دست کم هشت نماینده حزب حاکم محافظه کار به اتهام انواع فساد از جمله فساد مالی و اخلاقی تعلیق شده اند.

دیگر خبرها

  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • نماینده‌ای داشتیم که به مهسا امینی فقط فحش نمی‌داد