Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بندرماهشهرگفت: باتوجه به کاهش موارد بستری در بیمارستان‌های ماهشهر، باشگاه‌های بدنسازی از امروز بازگشایی می‌شوند و برای بازگشایی آموزشگاه‌ها از اول مرداد تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، محسن بیرانوند در جلسه شورای سلامت اظهار داشت: آمار بستری‌های کرونا در بیمارستان‌های شهرستان به ۱۷۰ نفر رسیده بود و نگرانی‌هایی از مهیا نبودن شرایط بستری بیماران جدید وجود داشت؛ اما با زحمات پزشکان و کادر درمان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، امروز ۸۲ نفر در بیمارستان‌های شهرستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بندرماهشهر ادامه داد: آمار مرگ و میر ناشی از کرونا افزایش یافته است و بیماران زمینه‌ای در معرض خطر هستند، از این رو شبکه بهداشت موظف است با توجه به بانک اطلاعاتی که در اختیار دارد برای تمامی بیماران زمینه‌ای شهرستان پروتکلی تنظیم کند که آن‌ها چه از لحاظ آگاهی بخشی و چه از لحاظ کمک اقلام بهداشتی حمایت ویژه شوند.

بیرانوند اعلام کرد: باشگاه‌های ورزشی بدنسازی و پرورش اندام، بسکتبال، هندبال و فوتسال با رعایت پروتکل‌ها از امروز می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند و برای بازگشایی آموزشگاه‌ها اول مرداد تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در پایان اذعان کرد: ماسک باید به قیمت مصوب به دست مردم برسد و مسئولین نظارت کنند که گران فروشی صورت نپذیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار ماهشهر بیرانوند کرونا ورزش کاهش آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ جنایت را علیه خانواده‌های بی‌پناه غزه مرتکب شده‌اند که در نتیجه این حملات ۵۶ نفر به شهادت رسیده ۸۹ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش با توجه به آمار امروز، تعداد شهدای فلسطینی تجاوز اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون به عدد ۳۳۸۹۹ شهید رسیده و آمار زخمی‌ها نیز از رقم ۷۶۶۶۴ فراتر رفته است.

این وزارتخانه همچنین از تمامی طرف‌های مربوط خواست تا مجوزهای لازم برای خروج بیماران سرطانی و مجروحان و بیماران مختلف شامل مردان بین ۱۶ تا ۶۵ سال برای مداوا در خارج از نوار غزه را مهیا کنند، چرا که همه روزه تعدادی از این افراد به دلیل عدم مداوای لازم به شهادت می‌رسند.

کد خبر 6080886

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز