Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا عصر امروز (دوشنبه 23 تیر) برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی ریاست جمهوری برگزار شد، حجت الاسلام حسن روحانی، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه امروز اولین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران سه قوه است که قالیباف در کسوت رییس مجلس در آن حضور دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی سران قوا قالیباف اقتصادی هماهنگی جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پاسخ به سوالی در مورد داغ شدن موضوع پذیرش مسئولیت استانداری کرمان توسط وی در برخی محافل سیاسی استان کرمان گفت: قرار نیست استاندار کرمان شوم و این مسئولیت را بپذیرم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد حسین موسی پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پاسخ به سوالی در مورد داغ شدن موضوع پذیرش مسئولیت استانداری کرمان توسط وی در برخی محافل سیاسی استان کرمان گفت: قرار نیست استاندار کرمان شوم و این مسئولیت را بپذیرم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پاسخ به سوالی در مورد داغ شدن موضوع پذیرش مسئولیت استانداری کرمان توسط وی در برخی محافل سیاسی استان کرمان گفت: قرار نیست استاندار کرمان شوم و این مسئولیت را بپذیرم؛ حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور خدمت به کشور را با توجه به حکم مقام معظم رهبری؛ نمایندگی ولی فقیه در این شورا را ترجیح می‌دهم.

وی که اصالتا اهل استان کرمان است و به عنوان اولین استاندار روحانی کشور در دولت احمدی نژاد نیز در استانداری قم خدمت کرده است در تکمیل پاسخ خود افزود: با توجه به مسئولیتم در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، قرار نیست مسئولیتی را در دولت بر عهده بگیرم.

وی همچنین در مورد پیشنهاد خبرنگاری در مورد اعزام خبرنگاران فعال در حوزه مرتبط با این شورا در استان‌های کشور به کشور سوریه به منظور آشنایی از نزدیک و نیز انتقال عمق جنایت‌های صورت گرفته علیه مردم مظلوم این کشور، اظهار داشت: این موضوع باید از طریق وزارت ارشاد پیگیری شود.

او در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون تاخیر و تعلل چند ساله مسئولان استان کرمان و شهرداری در مورد ساخت سردیس امام خمینی (ره) جهت نصب در محل مسجد امام شهر کرمان و نیز ساخت و نصب المان قدس در شهر کرمان با توجه به کرمانی بودن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در راه آرمان قدس تلاش‌های زیادی کرد و به شهیدالقدس نیز معروف است، گفت: باید همکاری و پیگیری‌های لازم در این موارد صورت گیرد.

*سیاست گذاری و راهبری مراسم ملی و مذهبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور سپس وظیفه این شورا را سیاست گذاری و راهبری مراسم ملی و مذهبی برشمرد و گفت: شورای هماهنگی ماموریت پاسداشت و گرامیداشت روز‌های مهم در تاریخ انقلاب دارد.


موسی پور تاکید کرد: هویت انقلاب اسلامی را ایام الله تشکیل می‌دهد و گرامیداشت آن‌ها یعنی جلوگیری از فراموشی و خط سیر انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال حدود ١٥ مناسبت ملی در سطح کشور برگزار می‌شود اعلام کرد: سالجاری در
٢ هزار و ٧٧٦ نقطه کشور راهپیمایی روز قدس برگزار شد؛ در قالب این مراسم هزاران کار تبیینی، تبلیغی و فرهنگی برگزار گردید.

موسی پور در ادامه بخش دوم وظایف شورای هماهنگی را ساماندهی مناسبت‌های مهم مذهبی مثل دهه کرامت، دهه ولایت، اعیاد شعبانیه، راهپیمایی غدیر که با مشارکت مردمی برگزار می‌شود، برشمرد.

*لزوم جریان سازی فرهنگی

وی سپس ماموریت دیگر این نهاد را به صحنه آوردن مردم و ایجاد زمینه برای ابراز احساسات درباره مسائل بین المللی و مظلومان عالم مثل قضیه یمن و موضوع فلسطین و دفاع از مردم غزه و ابراز از انزجار توهین به مقدسات و قرآن اعلام نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همچنین ماموریت‌های استانی و مناسبت‌های استانی مثل حادثه آتش سوزی مسجد جامع کرمان در زمان طاغوت را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و اظهار کرد: این کار‌ها یک جریان سازی فرهنگی است.

او افزود: شورای هماهنگی مجموعه‌ای چابک است و در کشور ٢٥٠ نفر نیرو دارد و اعتبارات آن هم اندک است.

وی هنر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی را در اجرای برنامه‌ها مهم خواند و تصریح کرد: هدف تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی است.

موسی پور خبرنگاران و اصحاب رسانه را یاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواند و گفت: رسانه‌های کرمان در پوشش خبری برنامه‌های شورا خوب عمل کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های معاند گفت: دشمن با امپراطوری رسانه‌ای فریب و دروغ در سطح جهان با استفاده از علوم و ترفند‌ها، سعی در تحریف واقعیت دارد.

دیگر خبرها

  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد