Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:17:08 GMT

شرط دریافت خدمات اداری داشتن ماسک است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۷۳۲

شرط دریافت خدمات اداری داشتن ماسک است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : حفاظت فردی برای پرسنل در ادارات با پوشاندن ماسک الزامی است و هرگونه ارایه خدمات به ارباب رجوع باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک صورت گیرد.

او گفت : فروش ماسک توسط اداره صنعت، معدن و تجارت با توجه به مراکز و واحد‌های تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها در محل‌های خاص پرتراکم در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندارسرپل ذهاب افزود: در حوزه تاکسیرانی، شهرداری موظف شده رانندگان را الزام کند که حق سوارکردن بیشتر از سه نفر مسافر را ندارند و استفاده از ماسک نیز برای رانندگان و سرنشینان نیز اجباری است و در غیر این‌صورت با متخلفان برخورد می‌شود.

جمالی نیا گفت: همچنین مطب‌های پزشکان نیز ملزم به ارایه خدمات پزشکی و درمانی با رعایت پروتکل‌های اجتماعی به مردم هستند.

او ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب موظف شده از برگزاری آیین‌های تجمعی و ختم و عزا در مساجد و حسینیه‌ها جلوگیری کند و مداحان حقوقی و حقیقی حق شرکت و برگزاری آیین‌های ختم را ندارند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: ادارات ارشاد اسلامی، هلال احمر و شهرداری در اطلاع رسانی و آموزش عموم برای استفاده از فرهنگ ماسک هدایت و رهبری کنند.

جمالی نیا گفت: استقرار در بوستان‌ها و فضا‌های سبز ممنوع است و شهرداری نیز موظف به اطلاع رسانی در این زمینه با نصب بنر و اطلاع رسانی از طریق تلویزیون شهری است.

او ادامه داد: اتاق اصناف و اداره صَمت موظف هستند به صورت میدانی از بازار‌های صنفی و اماکن عمومی بازدید کرده با فروشندگانی که ماسک استفاده نمی‌کنند براساس قانون برخورد کنند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران ماسک تنفسی ماسک بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است و تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.   به گزارش خبرگزای پلیس؛ مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌هایِ مقامات رسمیِ فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدئو، استوری، پادکست، متن و ... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نمی باشد.   در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار، حوادث و رویدادهای انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس  www.police.ir مراجعه نمایید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم