Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:37:46 GMT

کشف بیش از ۹۱ هزار عدد ماسک قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۷۵۲

کشف بیش از ۹۱ هزار عدد ماسک قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون ترانزیتی که از یکی از استان‌های مجاور به مقصد تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بازرسی‌های اولیه از کامیون مشخص شد خودرو حامل ماسک است و راننده که مدارک قانونی به همراه نداشت با خودرو حامل اموال مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: پس از تخلیه و شمارش از این کامیون ۹۱ هزار و ۸۶۰ عدد ماسک فیلتر دار N ۹۵ و دو هزار و ۵۹۰ ثوب البسه بیمارستانی و روپوش جراحی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال ارزیابی شده است، عنوان کرد: در این راستا پرونده قضائی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

کد خبر 4973294

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان ویروس کرونا ماسک طبی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام حجاب و عفاف بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حیدر سوسنی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه اتوبوس را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیف شده انواع لوازم آرایشی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع ذی صلاح معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • سه لنج صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آب‌های جنوب توقیف شد