Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نائب رئیس کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید شرکت‌های صوری واردات و صادرات را که ارزهای دریافتی را به کشور برنمی‌گردانند مورد مواخذه قرار داده و به قوه قضاییه معرفی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید کاظم موسوی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر درست نیست که دست روی دست گذاشته و شاهد 20 میلیارد دلار در خارج از کشور باشیم که به داخل برنمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت واردات و صادرات در کشور افزود: دولت باید شرکت‌های صوری واردات و صادرات را که ارزهای دریافتی را به کشور برنمی‌گردانند مورد مواخذه قرار داده و به قوه قضاییه معرفی کند.

موسوی با تاکید بر عزم مجلس یازدهم برای بهبود وضعیت کشور تصریح کرد: مجلس یازدهم شورای اسلامی با نمایندگان انقلابی با عزمی راسخ برای بهبود وضعیت موجود در کشور گام بر می‌دارد و در این راستا امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

مجلس قوه عاقله برای برون رفت از مشکلات است/وارد حاشیه ها نمی شویمگفتگو با تسنیم|«ویرانه بودجه» و طنز تلخ اصلاح ساختار/ بودجه اسیر فساد ذی‌نفعان شده؛ فرصت طلایی برای مجلس + فیلماصلاح ساختار بودجه در رأس اقدامات مجلس/کارتهای اعتباری خرید کالاهای اساسی در راه است

نائب رئیس کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دریافت مالیات از معاملات سکه و ارز در بازار بیان کرد: دولت باید با برنامه‌های ویژه از تمامی معاملات سکه و ارز در بازار نسبت به اخذ و دریافت مالیات اقدام کند چراکه نبود چنین قوانین محکمی در سطح جامعه مشکلات دیگری نیز به وجود می‌آورد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در این راستا ادامه داد: اخذ مالیات از سکه و ارز و از آنهایی که در بازار معامله می‌کنند و واردات انجام می‌دهند ضروری است، تا اینکه مملکت آباد شود و قسمتی از گرفتاری‌هایی که ما داریم مرتفع شود.

انتهای پیام/ 146/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: زیرساخت بیمارستان‌های استان قزوین نیازمند نوسازی است عضو کمیسیون‌ کشاورزی مجلس: توجه ویژه به بخش کشاورزی برای بهبود وضعیت معیشت جامعه موثر است ‌ نماینده بندرماهشهر در مجلس: پروژه اتصال بندرامام خمینی(ره) به بصره به زودی آغاز می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واردات و صادرات شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ قرائت شد.

این گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ یعنی ارجاع تخلفات به قوه قضائیه به رأی مجلس شورای اسلامی گذاشته شد که نمایندگان با ۶۷ رأی موافق، ۱۳۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده ۲۳۴ مخالفت کردند.

کد خبر 6086053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار | سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت