Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@12:35:36 GMT

اصلاحی نمی بینم/بر استیضاح شهردار اراک اصرار دارم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۸۲۷

اصلاحی نمی بینم/بر استیضاح شهردار اراک اصرار دارم

ایسنا/مرکزی عضو شورای شهر اراک گفت: با توجه به اینکه تغییر و اصلاحی در رفتار شهردار نمی بینم، بر استیضاح اصرار دارم.

علیرضا مرادی 24 تیرماه در جلسه صحن رسمی شورای شهر اراک که به موضوع استیضاح شهردار اراک اختصاص داشت، در واکنش به انصراف چهار نفر از اعضای شورا از استیضاح شهردار بیان کرد: بر انجام استیضاح اصرار دارم چراکه می خواهم ثابت کنم دارای تعادل روحی و روانی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بیچاره خدا که گرفتار ما شده است و پس از انجام همه کارهایمان امور را به خدا می سپاریم، افزود: در رفتار شهردار اراک نه تنها اصلاحی ندیدم بلکه طی اخبار واصله و مصادیق مختلف شاهد رفتارهای گاراژی، پوپولیستی و از روی تکبر شهردار هستیم.

مرادی با بیان اینکه دوستان به اندازه اختیاری که دارند به مردم قول دهند، گفت: شهردار مستحق استیضاح است چراکه در حوزه عمرانی هیچ اتفاق مثبتی نیفتاده است، شهردار هفته گذشته در صحن اعلام کرد که به جز یک معاون تغییری در مدیران شهرداری نداشته است، اما از این صحبت پنج روز نگذشت که معاون خود را تغییر داد در حالی که این فرد از نظر علمی قوی و از خانواده شهداست.

وی گفت: شهردار موظف است که 10 پل هوایی را در شهر نصب کند ولی نمی دانم تاکنون چه تعداد نصب شده است. یک نمونه آن که باید در مقابل مسجد الزهرا(س) نصب می شد مشخص نیست در کجا نصب شده است؟

این عضو شورای شهر اراک با اشاره به مشکلات حوزه پسماند شهر اراک که همچنان باقیست، گفت: در روابط عمومی شهرداری نیز با مشکلاتی روبرو هستیم، روابط عمومی نقش پل ارتباطی بودن، انتقال مشکلات مردم به شهردار و بالعکس را فراموش کرده است و فقط رسیدگی به برخی از خبرنگاران را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: اصلاح در کار شهرداری رخ نداده است، اینکه پیمان رشیدی بیان می کند با شهردار صحبت کردیم و قانع شدیم، چطور برای گرفتن امضای ما برای استیضاح شهردار جلو ما را گرفتند، اما با شهردار چهار نفره مذاکره می کنند، متاسفانه ما سه سال است که به این رفتارها عادت کرده ایم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه کاوه فلک افلاکی دیگر عضو شورا نیز گفت: این فرآیند را باید به فال نیک گرفت و درخواست دارم که اعضای شورا با شهردار همکاری لازم را داشته باشند و انتظار می رود شهردار نیز به موارد مطرح شده از سوی اعضا توجه بیشتری داشته باشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر اراك شهرداری استیضاح شهردار شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان سفره افطاری کریمانه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در این طرح که با همکاری هیات مذهبی شهرستان اراک  انجام شد مردم روزه دار مهمان سفره کریم اهل بیت امام حسن مجتبی بودند 
خادمان اهل بیت برای نزدیک به چهار هزار روز دار تدارک افطار دیدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش جمهوری خواهان برای استیضاح وزیر امنیت داخلی بایدن
  • وزیر امنیت داخلی بایدن استیضاح می‌شود
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • استیضاح وزیر کار به خاطر میزان افزایش حقوق کارگران؟!
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد؛ وزیر کار استیضاح می‌شود؟
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی ها را عصبانی کرد /وزیر کار استیضاح می شود؟
  • کارزارهایی برای ابطال دستمزد ۱۴۰۳ و استیضاح وزیر کار
  • میهمان سفره افطاری کریمانه
  • تصاویر| منطقه گردشگری دره گردو اراک