Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:34:26 GMT

۸ طرح اشتغالزایی در چرداول افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۸۵۴

۸ طرح اشتغالزایی در چرداول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز دوشنبه با حضور فتاحی فرماندار چرداول، رحیمی معاون عمرانی و بخشداران مرکزی، زاگرس و شباب تعداد ۸ هشت طرح اشتغالزایی و مشاغل خانگی افتتاح شد.

برای راه اندازی این طرح‌ها اعتباری ۳۲۰ میلیون تومانی با اعطای تسهیلات کم بهره به مددجویان هزینه شده است.

همچنین به مناسبت هفته بهزیستی تعداد هفت واحد مسکن مددجویان تحت حمایت بهزیستی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با حضور فرماندار چرداول و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان چرداول همچنین از پروژه سنگ فرش معابر شهر بلاوه بازدید کرد. به گفته شهردار این شهر جهت احداث این پروژه اعتباری سه میلیارد ریالی هزینه شده است.

کد خبر 4973308

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال شهرستان چرداول مشاغل خانگی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام حجاب و عفاف بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه شهرداری برای ساخت ۲۶ تقاطع جدید در تهران در سال جدید

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از افتتاح ۲۶ تقاطع غیر همسطح در سال جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی صداقتی امروز در مراسم افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین‌آلات سنگین با بیان اینکه اولین افتتاح حوزه عمرانی در سال جدید در منطقه ۲۰ است که به فال نیک می‌گیریم گفت: خدا این توفیق را داد که در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در مجاورت حرم عبدالعظیم حسنی به ساخت پروژه ها بپردازیم تا از زیارت عبدالعظیم نیز بهره‌مند شویم و این انرژی مضاعفی به ما می‌دهد تا حجم عملیات که دو برابر سال گذشته است را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری در صدد هستیم که ۲۶ تقاطع را بسازیم و حجم کار بسیار زیاد است گفت: عزم معاونت فنی و عمرانی در این دوره مدیریت شهری جدی است بگونه ای که  تا آخر اردیبهشت ماه نیز به یاری خداوند ۵ پروژه عمرانی دیگر در شهر افتتاح می کنیم و این در حالی بود که در شش ماه اول سال گذشته هیچ پروژه ای برای افتتاح نداشتیم اما امسال از روزهای ابتدایی ماه اول سال جدید پروژه برای افتتاح داریم.

وی با تشریح شاخص های پروژه دسترسی جنوب به حرم عبدالعظیم  با تاکید بر اینکه این پروژه در کمتر از یکسال به بهره برداری رسید گفت: این پروژه یک تقاطع کامل است و در این پروژه از قرنیز و هندریل بتنی برای اولین بار در تهران استفاده شد و پوشش اجزای بتنی این تقاطع ، پوشش جدید با همکاری یک شرکت دانش بنیان بود که هم نما و هم کیفیت کار را افزایش داد.

صداقتی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه ۶۰۰۰ تن آسفالت استفاده شد گفت: امروز از ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین تریلی کمپرسی رونمایی می شود و این در حالی است که تقویت ناوگان  با وجود مشکلات ارزی و... در دستور کار قرار دارد چرا که جابجایی یک و نیم میلیون تن مصالح کار مهمی است که باید با این خودروها جابجا شود.

به گزارش ایسنا، این پروژه با حضور تولیت آستان حرم عبدالعظیم حسنی و  رییس شورای شهر افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • تسریع در گازرسانی به مناطق بالادست بخش بندپی شرقی بابل
  • از حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در صحن شورا تا بررسی بهای خدمات مدیریت پسماند
  • افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در اردبیل
  • افتتاح ۵ پروژه عمرانی در پایتخت طی یک ماه آینده
  • برنامه شهرداری برای ساخت ۲۶ تقاطع جدید در تهران در سال جدید