Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، با ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی و با حضور سیدابراهیم رئیسی،رئیس دستگاه قضا و همچنین محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سایر اعضا برگزار شد.



2727
 

کد خبر 1409876.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جلسه سران قوا دولت دوازدهم قوه قضاییه حسن روحانی محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند

به گزارش مشرق، صبح امروز جلسه بررسی مسائل ارزی با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه اعضای کمیسیون‌های‌ اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

در این جلسه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است.

وی تاکید کرد که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند؛ بنابراین لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • قالیباف: دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • استاندار مازندران رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران