Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:02:19 GMT

خبرهای کوتاه هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۹۰۸

خبرهای کوتاه هرمزگان

ثبت نام ۲۷۸هزار دانش آموز هرمزگانی در سامانه سناد

 ستاد ثبت نام آموزش وپرورش هرمزگان گفت: تاکنون بیش از ۲۷۸ هزار دانش آموز استان در مقاطع مختلف تحصیلی در سامانه سناد ثبت نام شده‌اند.
ایرج بیت اللهی افزود: این تعداد شامل بیش از ۲۰۷ دانش آموز دوره ابتدایی، ۶۸ هزار دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز دوره دوم متوسطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وب بیان داشت: مهلت ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد تا ۳۱ مردادماه است.
دبیر ستاد ثبت نام آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و اتخاذ تدابیر لازم و تمهید مقدمات به منظور بازگشایی مدارس- ثبت نام دانش آموزان با شتاب بیشتری درحال انجام است.
بیت اللهی اضافه کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در مناطق، کلاس‌های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری برگزار می‌گردد.

صدور ۱۵ پروانه بهره برداری صنعتی در هرمزگان

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است.
 ابراهیم سعدینی افزود: با صدور این تعداد پروانه بهره برداری، ۴۶۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری در این بخش صورت گرفت، که زمینه اشتغال ۱۸۲نفر در استان مهیا شد.
وی بیان داشت: دربین پروانه‌های صادره در این مدت دراستان هرمزگان بخش محصولات کک و فرآوردهای نفتی کانی و غیرفلزی بااختصاص ۳۶۲میلیارد ریال (۷۷درصد ازکل سرمایه گذاری )، بیشترین سهم را در بین صنایع داشته است.
سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان با اشاره به وضع موجود دربخش صنعت  عنوان کرد: در مجموع ۹۰۸ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: این واحدها با سرمایه گذاری بیش از ۲۸۹هزارو ۹۶۰میلیارد ریال، اشتغالزایی بیش از ۲۸هزارنفر را به همراه داشته اند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس معرفی شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: حمید رضایی پور به عنوان سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس معرفی شد.
حمید رضایی پور یکی از مربیان موفق ایران و  هرمزگان که سابقه چندین سال بازی در تیم ملی و شهرداری بندرعباس و همچنین چندین سال به عنوان سرمربی شهرداری در رقابت‌های لیگ برتر را درکارنامه خود دارد.
تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در رقابت‌های لیگ برتر فصل گذشته در جایگاه چهارم فوتبال ساحلی کشور ایستاد.
این تیم برای حضور پرقدرت رقابت‌های لیگ برترامسال نیز زیر نظر حمید رضایی پور بزودی تمرینات خود را آغاز می‌کند.

۲۰ هزار تن آرد روستایی در هرمزگان توزیع شد

مدیروتعاون روستایی هرمزگان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۰ هزار و ۶۰۰ تن آرد خبازی در مناطق روستایی استان با قیمت مصوب در بین روستاییان توزیع شد.
 سیروس اسدپور افزود: بابت این میزان آرد مبلغ ۲۰۶ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی بیان داشت: ھدف از توزیع آرد بین روستاییان، ارائه خدمت بهتر و ایجاد رضایت مندی در بین این قشر از است و اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی روستایی هرمزگان سهمیه آرد تعیین شده مورد نیاز روستائیان حوزه شهرستانھا را خریداری کرده و برای توزیع در بین جامعه ھدف به عاملان فروش در روستاهای این منطقه تحویل می‌دهند.
مدیر تعاون روستایی هرمزگان اظهارداشت: توزیع آرد خبازی در محدوده روستایی که به طور عمده کوهستانی و مناطق کمتر برخوردار و توسعه نیافته و دور افتاده‌ترین مناطق روستایی قرار دارند، یکی از خدمات مردمی و ماندگار شبکه تعاونی‌های روستایی کشور در بیش از نیم قرن گذشته بوده است.

 طرح جدید آبرسانی به کوخرد بستک ۹۰ درصد پیشرفت دارد

مدیر امور آب و فاضلاب بستک گفت: طرح آبرسانی به روستاهای کوخرد، چاله گریند و کوردان این شهرستان با ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است.
 محمدعلی پیرغیبی افزود: این طرح شامل احداث مخزن ذخیره بتنی هزار مترمکعبی، اجرای خط انتقال به طول هفت کیلومتر و احداث یک باب آبشیرینکن با ظرفیت ٧٥٠ مترمکعب در شبانه روز بوده و تامین کننده آب روستاهای کوخرد، چاله، گریند و کوردان می‌باشد.
وی مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۱۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۷۰ میلیارد ریال اجرای این طرح بر عهده بخش خصوصی و در قالب خرید تضمینی بوده و ۴۰ میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارات شرکت آب وفاضلاب هرمزگان تامین شده است.

​​​​​​دستبند قانون بر دستان شرور مسلح در رودان

 فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: شرور مسلح که به اتهام تیراندازی منجر به جرح برادرش تحت تعقیب بود، در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان رودان دستگیرشد.
سردار غلامرضاجعفری افزود: در راستای برخورد با جرایم خشن، ماموران پلیس امنیت عمومی رودان درپی دریافت خبری مبنی بر حضور شرور تحت تعقیب در سطح شهرستان که اقدام به تیراندازی منجر به جرح به سمت برادرش نموده بود، مطلع و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان داشت :ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و پس از هماهنگی با مقام قضایی موقعیت دقیق متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وخی در مخفیگاهش دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح  شکاری و ممنوعه بدون مهمات از مخفیگاه متهم، عنوان کرد: تحقیقات از شرور یادشده در خصوص سایر جرائم ارتکابی درحال انجام است و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

هنرآموز هرمزگانی رتبه دوم کشوری جشنواره تولیدمحتوا را کسب کرد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش  هرمزگان از کسب رتبه دوم کشوری جشنواره تولید محتوا الکترونیکی توسط هنرآموز هرمزگانی خبر داد. 
 محمد قویدل افزود: ندا حافظی از هنرآموزان موفق رشته صنایع شیمیایی هرمزگان توانست در قسمت کلیپ ویدیویی جهت انجام فعالیت‌های عملی، آزمایشگاهی رشته صنایع شیمیایی با استفاده از نرم افزارهای مولتی، رتبه دوم کشوری را کسب کند.
 وی بیان داشت: با توجه به شرایط شیوع کوید ۱۹، آموزش‌های مجازی از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
این مسوول با بیان اینکه آموزش هیچ گاه تعطیل نمی‌شود، ادامه داد: جشنواره  تهیه محتوای الکترونیکی در راستای کمک به کیفیت آموزش‌های مجازی معلمان و بروز استعدادهای تحصیل، بکارگیری امکانات پیرامونی و همچنین تبادل تجربه تدریس درفضای مجازی برگزار گردید.

برچسب‌ها بسته خبری هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته خبری هرمزگان بسته خبری هرمزگان پروانه بهره برداری شهرداری بندرعباس فوتبال ساحلی میلیارد ریال هرمزگان گفت دانش آموز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد