Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:02:07 GMT

شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در مرکزی به ۲۳۵ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۹۱۰

شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در مرکزی به ۲۳۵ نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جمالیان روز دوشنبه در خصوص آخرین وضعیت استان در خصوص ابتلاء به بیماری کرونا در جمع خبرنگاران در اراک، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی ۴۲ مورد جدید ابتلاء شناسایی شده است.

وی ادامه داد: موارد ابتلاء به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۴ هزار و ۹۴۱ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از ۴۲ بیمار جدید در استان ۱۳ مورد در بیمارستان‌های استان بستری شدند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی دریافت می‌کنند.

به گفته جمالیان ۲۹ مورد از بیماران جدید که شناسایی شدند نیز به صورت سرپایی بودند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شدند.

وی در خصوص آمار فوتی‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در استان گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد فوت ناشی از بیماری کرونا در استان مرکزی گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: تعداد فوتی‌ها بر اثر ابتلاء به این ویروس به ۲۳۵ مورد رسیده است.

کد خبر 4973272

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا قربانیان کرونا دانشگاه علوم پزشکی اراک ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام حجاب و عفاف بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۵۷ نفر از گرفتار شدگان در سیل و آبگرفتگی/ دو نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در ۴۸ ساعت گذشته ۲۱ استان کشور متأثر از سوانح جوی بودند که بر اثر آن دو نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند.

بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات با تأیید جان باختن دو نفر از شهروندان در استان یزد بر اثر حوادث جوی، گفت: در دو روز اخیر ۵۷ نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی نجات داده و به مناطق امن منتقل شدند.

وی افزود: ۵۳۰۲ نفر از شهروندان در این مدت در ۲۱ استان کشور امدادرسانی شدند که برای ۳۹۷ نفر از آن‌ها اسکان اضطراری مهیا شد. علاوه بر این از ۲۷۴ منزل مسکونی نیز آب تخلیه شد.

این مقام مسئول در هلال احمر خاطرنشان کرد: ۱۵۴ تیم عملیاتی در ۴۸ ساعت گذشته به متاثرین از حوادث جوی امدادرسانی و در میان سیل‌زدگان و شهروندان گرفتار در کولاک، ۷۱ دستگاه چادر، ۱۳۷۱ تخته پتو، ۵۰۱ تخته موکت، ۲۱۷۴ کیلوگرم نایلون، ۲۶۷ بسته شستشو، ۹۴ بسته بهداشتی، ۸۹ عدد والور، ۶۲۲ بسته غذایی، ۳۲۰۰ کنسرو، ۴۵۱ کیلوگرم برنج و ۲۱۴ کیلوگرم حبوبات توزیع کردند.

نیروهای هلال احمر ۱۸۵ دستگاه خودرو را از مناطق کوهستانی و درگیر کولاک و برف نیز رهاسازی کردند.

کد خبر 6062653 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتار شدگان در سیل و آبگرفتگی/ دو نفر جان باختند