Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:31:41 GMT

تا چند روز دیگر کل بنا تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۹۳۱

تا چند روز دیگر کل بنا تکمیل می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،پس از آنکه فیلمی از مقبره شهدای گمنام نایین منتشر و ادعا شد پس از سه سال این مکان بدون رسیدگی رها شده شهرداری نایین با انتشار عکس‌هایی اعلام کرد:تاکنون طرح ساخت آرامگاه شهدا شامل محوطه سازی، ساخت بقعه به شیوه سنتی، اجرای تاسیسات برق و آب و نصب کاشی های قدیمی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این طرح نزدیک به سه میلیارد ریال هزینه داشته است.نمای بیرونی بقعه شهدای گمنام تکمیل شده و قسمت داخلی نیز تا کمتر از ۱۰ روز آینده تکمیل می شود.

ساخت بقعه شهدای گمنام شهرستان نایین از حدود ۹ ماه پیش آغاز شده است.

 

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای نایین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المان شهید گمنام نماد وحدت و برادری در استان گلستان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سید محمد رضا سیدالنگی» در آئین آغاز عملیات اجرایی المان شهید گمنام سایت استانداری اظهار کرد: همزمان با نخستین شورای اداری استان در آغاز سال ۱۴۰۳، شهرداری گرگان، عهد و پیمان خود با شهدای خوشنام را با کلنگ زنی پروژه ۲ میلیارد تومانی المان شهید خوشنام واقع در سایت اداری استانداری گلستان ادا کرد.
 
به گفته وی؛ این پروژه در مساحت ۴۰ متر مربع و ارتفاع ۱۴ متر مربع شامل ۸ پایه به نشان ۸ سال دفاع مقدس طراحی شده‌ است که المان در بالا از تکثر به یک وحدت می رسد که نماد وحدت رنگین کمان اقوام و سرزمین برادری در استان گلستان است.
 
شهردار گرگان خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه در ۵ ماه برنامه ریزی شده است که با توجه به فرمایش استاندار امیدواریم در هفته دولت به بهره برداری برسد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • خیران همدان، پیشگامان گمنام عرصه نیکوکاری و کمک به نیازمندان
  • المان شهید گمنام نماد وحدت و برادری در استان گلستان است