Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی جمشید پور اظهار کرد: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، پلمپ اماکن عرضه و استعمال مواد دخانی غیر بهداشتی به خصوص قلیان سراها و قهوه خانه‌های سنتی سطح شهر توسط ماموران انتظامی اداره نظارت بر اماکن عمومی مرکز استان انجام شد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی ضمن هماهنگی لازم با مرجع قضائی از ۱۰ واحد صنفی و عرضه مواد دخانی و سفرخانه در سطح شهر ایلام بازدید کردند، افزود: به چهار واحد تذکرات لازم در خصوص رعایت مسائل بهداشتی داده شد، از یک واحد نیز تعهدات لازم اخذ، پنج واحد عرضه مواد دخانی و قلیانی غیرمجاز پلمب و بالغ بر ۲۳۰ حقه قلیان جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جمشید پور ضمن تشکر از اعتماد و همکاری خوب مردم با پلیس، تصریح کرد: هدف پلیس تأمین امنیت، آرامش و سلامت شهروندان است.

کد خبر 4973328

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا مصرف قلیان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام حجاب و عفاف بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ کامران خوشناموند گفت: باهدف مبارزه جدی با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پلیس فرماندهی انتظامی هندیجان موفق شدند یک دستگاه خودروی سمند سفید حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی یکهزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سرهنگ خوشناموند با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی هندیجان می‌گوید: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • کشف ۴۷ تن پیاز قاچاق در دشت آزادگان
  • این گودزیلا کنترلی است! (فیلم)
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • نظارت بر تولید ۱۲ هزار تن گوشت سالم و بهداشتی و اجرای بیش از ۶ هزار بازدید نظارتی
  • تشکیل ۲۸۴۲ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز
  • بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد
  • اصناف برای صدور شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ فرصت دارند