Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد آزادسازی سهام عدالت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مانده دارایی نهایی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به نسبت باقی‌مانده مشمولان به روش غیرمستقیم در هر استان، برای کد‌های سهامداری تخصیص یافته است.

در اطلاعیه روز دوشنبه ستاد آزادسازی سهام عدالت آمده است: در پی اتمام مهلت انتخاب روش مستقیم سهامداری از سوی مشمولان سهام عدالت و براساس اطلاعات دریافتی از سازمان خصوصی سازی، مانده دارایی نهایی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به نسبت باقی‌مانده مشمولین به روش غیرمستقیم در هر استان به کد بورسی هر یک از این شرکت‌ها تخصیص یافته و این شرکت‌ها می‌توانند کلیه حقوق سهامداری را نسبت به مانده سهام خود در شرکت‌های سرمایه‌پذیر اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین میزان سرمایه و تعداد سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و تعداد سهام هر یک از مشمولان سهام عدالت در هر استان که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، تعیین شده و این مشمولان در صورت داشتن شماره شبای بانکی معتبر و تلفن همراه به نام خود می‌توانند به سایت sahamedalat.ir مراجعه و تعداد سهام خود را مشاهده کنند.

با توجه به اینکه هنوز گشایش نماد این شرکت‌ها در بورس یا فرابورس انجام نشده و قیمت سهام آن‌ها کشف نشده است، لذا شرکت سپرده‌گذاری مرکزی فقط نسبت به اعلام میزان دارایی (تعداد سهام هر مشمول در شرکت سرمایه‌گذاری استان خود) اقدام کرده است.

بعد از کشف قیمت هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری استانی در بورس، قیمت و ارزش روز هر سهم و جمع ارزش دارایی هر سهامدار، قابل ملاحظه و مشاهده در همان سایت خواهد بود./شبکه خبر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری استانی سرمایه گذاری استان شرکت های سرمایه تعداد سهام سهام عدالت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۹ هزار و ۹۸۹ دانش آموزهم استانی در آزمون‌های شبه نهایی

رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۱۹ هزار و ۹۸۹ دانش آموز متوسطه دوم درآزمون‌هایی شبه نهایی امسال شرکت کردند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، عباس مفیدی، رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امتحانات شبه نهایی را پیش درآمدی جهت ایجاد آمادگی بیشتر دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی دانست و افزود:بیش از ۱۹ هزار دانش آموز از پایه‌های دهم و یازدهم متوسطه نظری استان در این آزمون‌ها شرکت کردند.

مفیدی گفت:از مجموع ۱۹ هزار و ۹۸۹ دانش آموز شرکت کننده نظری، ۱۵ هزار و ۳۱۰ نفر از مدارس دولتی و ۴ هزار و ۶۷۹ نفر از مدارس غیردولتی در آزمون‌های شبه نهایی امتحان دادند.

رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:از مجموع ۱۵ هزار و ۳۱۰ دانش آموز مدارس دولتی شرکت کننده در این آزمون، ۷ هزار و ۹۰۱ نفر پایه دهم و ۷ هزار و ۴۰۹ نفر در پایه یازدهم بودند.

مفیدی گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان با شیوه طراحی سوالات آزمون‌های نهایی، آزمون‌های شبه نهایی با همکاری دبیرخانه‌های تخصصی دروس معاونت آموزش متوسطه در سطح کشور و استان برگزار شد.

رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نتیجه آزمون‌های شبه نهایی به عنوان نمرات مستمر دانش آموزان لحاظ می‌شود، افزود: نتایج این آزمون‌ها تجزیه و تحلیل و متناسب با نیاز دانش آموزان و دروسی که ضعف داشتند کلاس‌های فوق برنامه و رفع اشکال تا پیش از برگزاری امتحانات نهایی برگزار می‌گردد.

دیگر خبرها

  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • شرکت ۱۹ هزار و ۹۸۹ دانش آموزهم استانی در آزمون‌های شبه نهایی
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری
  • پشت پرده فروش سهام دیجیکالا؛ خستگی استارت‌آپی!