Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب الله و جنبش امل لبنان در بیانیه مشترکی خواهان اجرای سریع برنامه‌ها برای برون رفت از بحران های شدید این کشور شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المنار، مسئولان ارشد حزب الله و جنبش امل در بیانیه پایانی نشست خود به روح والای شهدای جلیل القدر مقاومت و اهالی عزیز و اعضای جامعه مقاوم لبنان که در جنگ 33 روزه سال 2006 میلادی حماسه سازی کرده و پیروزی تاریخی کسب کردند، درود فرستادند و سالروز این پیروزی بر رژیم اسرائیل را باعث کوتاه شدن راه برای آزادسازی بقیه اراضی اشغالی از دست این رژیم و نیز نماد عزت لبنان در سایه مقاومت دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این بیانیه تاکید کرد که وضعیت مالی و اقتصادی و اجتماعی – معیشتی لبنان در صدر اولویت‌ها قرار داد و این امر ایجاب می‌کند که همه نیروهای سیاسی با مسئولیت پذیری رفتار کنند تا بتوان از بحران‌های شدیدی که لبنان و شهروندان را خسته و مایوس کرده است، خارج شد. در این شرایط، تلاش و کوشش بیشتر نیاز است و این مرحله نیازمند طرح‌های موثر و اجرای سریع برنامه‌ها برای تزریق امید و اعتماد و بهره برداری از همه گزینه‌های موجود و رویکرد درهای باز به سوی هر کشور یا طرفی است که می‌تواند در حل و فصل این شرایط کمک کند.

این بیانیه افزود: حزب الله و جنبش امل همراه با سایر هم پیمانان و عناصر تشکیل دهنده دولت از هیچ تلاشی برای تسهیل عملکرد دولت فروگذار نکرده و نظرات همه کسانی را که به کشور اهمیت فراوان می دهند، مدنظر قرار می‌دهد.

لبنان| دیاب: دولت استعفا نمی‌کند

در بخش دیگری از این بیانیه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و لزوم پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی اشاره شده و از تلاش‌های گسترده بخش‌های مختلف در چارچوب همکاری و همیاری اجتماعی ستایش شده است.

این بیانیه تصریح کرد: شرکت کنندگان در نشست به موضوع برگزاری مراسم و آیین‌های ماه محرم الحرام امسال پرداختند اما با توجه به شیوع ویروس کرونا اشاره کردند که این موضوع نیازمند راهی است که سلامت جامعه و اعضای آن مدنظر قرار گیرد و دوطرف درخصوص اقدامات ویژه‌ای در این باره توافق کردند که در زمان خودش اعلام خواهد شد.

این بیانیه تصریح کرد: جنبش امل و حزب‌الله همانند گذشته بر هر چیزی که به حفظ وحدت صفوف ملی در مقابله با چالش‌های بزرگ کمک می‌کند، پافشاری می‌کنند و همانطور که در گذشته با وحدت خود امنیت کشور را حفظ کرده و به مقاومت قدرت بخشیده‌اند، در این مرحله حساس و دقیق نیز مسئولیت بزرگی برعهده دارند.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله و جنبش امل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی خواست که از نماز جمعه امروز تا دوشنبه آینده برای حفاظت، دفاع و خنثی کردن توطئه‌های رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی آمده و در آن اعتکاف و تحصن کنند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که گله‌های شهرک‌نشین صهیونیست که به اصطلاح خود را «جماعت هیکل» می‌نامند، می‌خواهند با برپایی آئین یهودی و قربانی کردن در صحن‌های مسجدالاقصی در روزهای یکشنبه و دوشنبه به این مکان مقدس هتک و حرمت کنند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که به عموم ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی که ثابت کرده‌اند در خط اول دفاع از قبله اول مسلمین و سومین حرم شریف مسلمانان قرار دارند، ادای احترام کرده و از آن‌ها می‌خواهیم که به روند دفاع از قدس و مسجدالاقصی با تمام توان در برابر دشمن اشغالگر فاشیستی و جنایتکاران جنگی مانند «بن غفیر» ادامه دهند.

جنبش حماس سراسر امت اسلامی و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجدالاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • امدادرسانی تیم مشترک مدیریت بحران تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • دبی رکورد زد
  • رکورد ۷۵ ساله بارندگی در دبی شکست
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله