Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@14:56:06 GMT

واکنش بیژن طاهری به سقوط سایپا

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۱۵۰

واکنش بیژن طاهری به سقوط سایپا

بیژن طاهری مربی تیم فوتبال سایپا دیدار آتی تیمش مقابل پیکان را سخت‌تر از سه بازی اخیر این تیم مقابل مدعیان بالای جدول دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن طاهری مربی تیم فوتبال سایپا در مورد بازی تیمش برابر شهر خودرو اظهار داشت:

بازی خیلی خوبی مقابل شهر خودرو انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما حتی می‌توانستیم در مشهد دست پر زمین را ترک کنیم و به گل‌های بیشتری برسیم.

وی ادامه داد:

ما سه بازی سخت بعد از شروع مجدد لیگ برگزار کردیم و برخلاف انتظار همه از سه تیم مدعی لیگ امتیاز گرفتیم. در بازی با شهر خوردو شرایط‌مان با دو بازی گذشته تفاوت داشت و خیلی خوب بازی کردیم، حتی یک پنالتی را هم از دست دادیم. باید سه امتیاز بازی را کسب می‌کردیم.

مربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه بازیکنان این تیم با جان و دل بازی می‌کنند، تصریح کرد:

بازیکنان ما جوان و باانگیزه هستند و در این سه بازی هم نشان دادند که توانایی زیادی دارند و سایپا نباید در این جای جدول باشد.

بیژن طاهری در پاسخ به این پرسش که «آیا خطر سقوط سایپا را تهدید می‌کند؟»، گفت:

ما به هیچ وجه به سقوط فکر نمی‌کنیم و در بازی‌های آینده تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا نتیجه خوبی کسب کرده و در جدول در رتبه بهتری قرار بگیریم. حیف است که سایپا با این همه امکانات، بازیکنان و کادر فنی جوانی که دارد سقوط کند. این تیم ثمره سرمایه‌گذاری روی جوانان را در سال‌های آینده خواهد دید.

وی در پایان درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل پیکان اظهار کرد:

بازی با پیکان از سه بازی گذشته ما مقابل استقلال، سپاهان و شهر خودرو سخت‌تر است. پیکان می‌خواهد خودش را از پایین جدول بالا بکشد و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. قطعاً بازی قشنگی خواهد شد و ما می‌خواهیم مقابل پیکان به پیروزی برسیم تا در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا بیژن طاهری تیم فوتبال سایپا مربی تیم فوتبال سایپا بیژن طاهری سه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال پیکان در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان هوادار بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

هوادار بازی از ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲۱ توسط محسن سفید چقایی به گل رسید. شاگردان مسعود شجاعی در ادامه نیز به حملات خودشان روی دروازه پیکان ادامه دادند و در دقیقه ۲۸ نیز توسط یونس شاکری به گل رسیدند تا بازی ۲ - صفر شود.

در ادامه شاگردان رضا عنایتی که چیزی برای از دست دادن نداشتند فشار زیادی بر هوادار وارد کردند و  تنها پس از ۳ دقیقه از گل دوم هوادار محمدحسین فلاح موفق شد دروازه هوادار را باز کند.

نیمه اول این دیدار با برتری ۲ - ۱ هوادار به پایان رسید، اما در نیمه دوم پیکانی‌ها تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی انجام دادند و در نهایت در دقیقه ۸۶ توسط ابوالفضل زمانی به گل رسیدند تا این بازی با تساوی ۲ - ۲ به پایان برسد.

هوادار و پیکان هر دو ۲۵ امتیازی هستند به، اما دلیل تفاضل گل بهتر هوادار در رتبه یازدهم و پیکان در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط