Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر در خصوص برنامه اجرای ۴ هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در سال ۹۹ تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰ هزار مجوز طرح تولیدی در کشور صادر شده است که  از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ طرح پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و ۳ هزار و ۸۰۰ طرح هم پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارند که البته این آمار روزانه تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تعداد طرح ها با پیشرفت فیزیکی بالای ۲۰ درصد،  حدود ۱۹ هزار و ۹۶۰ است و اگر طرحی در بازه زمانی ۶ ماهه پیشرفت نداشته باشد جواز آن ابطال می‌شود. طرح‌هایی که مجوز دارند باید هر ۳ ماه گزارش پیشرفت کار ارائه دهند و معمولا طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت را ابطال نمی‌کنیم، اما تعهداتی برای ادامه کار از سرمایه گذار گرفته می‌شود.

زرندی گفت: طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد جدی و مهم برای اقتصاد کشور هستند و ما با روش‌هایی از آن‌ها مراقبت می‌کنیم تا به سرانجام برسند.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت در خصوص نوع طرح ها تصریح کرد: ۳۰ درصد طرح ها در حوزه صنایع و معدنی، ۳۰ درصد در حوزه پتروشیمی، ۹ درصد در حوزه صنایع غذایی و آشامیدنی، ۷ درصد در حوزه منسوجات و پوشاک ،۴.۵ درصد در حوزه ماشین سازی و مابقی در سایر حوزه ها است.

این مقام مسئول گفت: طرح‌های نیمه تمامی که قرار است حمایت شود باید بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

زرندی تصریح کرد: ۲۰۰ طرح اولویت دار به ارزش ۱۷۰ هزار میلیارد تومان از سوی وزارت صمت انتخاب شده که تا پایان  سال هر هفته یک طرح افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید

افتتاح ۲۰۰ طرح صنعتی به ارزش ۱۷۰ هزار میلیارد تومان

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید داخلی وزارت صمت پیشرفت فیزیکی بالای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد درصد در حوزه وزارت صمت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، وزیر کشور  روز سه‌شنبه در حاشیه معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران درباره آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات گفت: با پشت سر گذاشتن بسیار خوب مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب در این دور، انتخاب ۴۵ نماینده به دور دوم کشیده شد. 

وزیر کشور با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد افزود: در ۸ حوزه انتخابیه که قرار است بیش از یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وحیدی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد گفت: مقدمات برگزاری برای انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت آماده است.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نگاه ویژه دولت به لرستان گفت: بسیاری از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور در لرستان محقق شده است و موضوعات کلانی مانند معشوره مقدمات آن در دولت انجام شده و فرآیند قانونی آن طی شده است و منابع آن نیز تأمین خواهد شد.

 وحیدی با اشاره به اینکه راه‌آهن لرستان طی سال‌های متمادی تنها ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: طی یکسال اخیر ۱۳ درصد پیشرفت کرده و در حال حاضر ۵۱ درصد پیشرفت دارد و یک مشکل ساده حقوقی پیش آمده که آن نیز برطرف می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۰ همتی بخش خصوصی در لرستان، افزود: این می‌تواند به سرعت رشد بیشتری پیدا کند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید