Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:49:39 GMT

پرداخت جوایز دلاری وزنه‌برداران جام فجر

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۱۸۳

پرداخت جوایز دلاری وزنه‌برداران جام فجر

فدراسیون وزنه برداری بعد از 5 ماه بالاخره جوایز دلاری وزنه برداران برتر جام فجر را پرداخت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات وزنه برداری جام بین المللی فجر که بهمن ماه سال گذشته در رشت برگزار شد، مثل هر سال برای وزنه برداران برتر جوایز دلاری داشت. البته این جوایز بعد از پایان مسابقات به 6 وزنه بردار برتر پرداخت نشده بود و فدراسیون هم به خاطر بدقولی اداره کل ورزش گیلان نتوانسته بود این مبالغ را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نهایت بعد از 5 ماه جوایز دلاری وزنه برداران داخلی و خارجی این مسابقات که در جایگاههای اول تا ششم قرار داشتند، پرداخت شد.
علی داودی، قهرمان دسته فوق سنگین به عنوان نفر اول 6 هزار دلار دریافت کرد و حسین سلطانی هم ششم شده بود که با مثبت شدن تست دوپینگ وزنه بردار عراق به جای او در رده پنجم قرار گرفت و 1500 دلار دریافت کرد.

 

وزنه بردارانی از ارمنستان، بلغارستان و اندونزی هم که در رده های دوم تا چهارم قرار داشتند، از طریق نمایندگان سفارت خود در ایران جوایز خود را دریافت کردند تا پرونده این مسابقات بالاخره بسته شود.

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداران جوایز دلاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام که در تبلیغی مربوط به باشگاه‌های ورزشی متعلق به مارک والبرگ شرکت کرده بود، مدعی شده که این بازیگر آمریکایی مبلغ ۹ میلیون یورو که قرار بوده در ازای این تبلیغات به او بدهد را نپرداخته است.

فوتبالیست سابق ادعا می‌کند که فریب خورده است تا سفیر برند شود و ۹ میلیونی را که مقرر شده بود دریافت نکرده است. توافق بکام با کمپانی ورزشی F45 بود که والبرگ ۳۶ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

وکلای بکام اعلام کرده‌اند که این شرکت قرار بوده در سال ۲۰۲۲ به بازیکن سابق منچستر یونایتد ۹ میلیون پرداخت کند اما هنوز هم آن را دریافت نکرده‌اند.

در سمت دیگر پاسخ والبرگ و وکلایش این است که این اظهارات کاملا بی‌اساس هستند و از قاضی خواسته‌اند درخواست نمایندگان بکام را رد کند. با این حال قاضی با خواسته آنها مخالفت کرده و تصمیم گرفته پرونده را ادامه دهد.

بکام تصاویر و ویدئوهایی که برای این تبلیغ ساخته شده بود را از پیج اینستاگرامش پاک کرده کرده و در سمت مقابل کمپانی F45 هم تصمیمی مشابه بکام گرفته تا هر دو طرف درگیری را در فضای مجازی هم ادامه داده باشند.

در حال حاضر دوستی بکام و والبرگ که در سال ۲۰۰۷ به همراه خانواده‌هایشان با هم آشنا شدند پایان یافته و تنها ارتباط آنها فالو داشتن یکدیگر در اینستاگرام است.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود