Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:03:19 GMT

ایران، کاندیدای میزبانی از تورنمنت جدید فیبا

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۲۳۱

ایران، کاندیدای میزبانی از تورنمنت جدید فیبا

فدراسیون بسکتبال ایران آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات انتخابی مهارت‌های فردی فیبا اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراهم نبودن شرایط برگزاری مسابقات زیر ۱۷ سال ۲۰۲۰، فیبا تصمیم گرفت مسابقات مهارت‌های فردی انتخابی منطقه‌ای را جایگزین این رقابت‌ها کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این تصمیم ایران آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات انتخابی مهار‌ت‌های فردی کمتر از ۱۷ سال منطقه‌ای فیبا اعلام کرد.


‎این مسابقات با پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده از سوی فیبا برگزار می‌شود. ‎افرادی که پیش از تاریخ اول ژانویه سال 2003 متولد شده‌اند مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند.

 

به جز ایران کشورهای افغانستان، هنگ کنگ، لبنان، مغولستان، سنگاپور، سوریه، تایلند و امارات متحده عربی از منطقه آسیا اعلام آمادگی کرده‌اند. ‎نحوه گروه بندی و برنامه مسابقات متعاقبا توسط فیبا اعلام خواهد شد.

بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان

هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از 4 اردیبهشت آغاز می‌شود. در این اردو 21 بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم «جون کنت ول» آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از 23 لغایت 27 اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از 1 لغایت 5 خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز است و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت‌ها خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • میزبانی موفق همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • لغو پرواز ملی‌پوشان تنیس به اردن
  • برگزاری اردوی ملی پوشان دوچرخه سواری به میزبانی البرز