Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@22:54:43 GMT

آخرین قیمت سکه،‌طلا و ارز در روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۲۳۹

به گزارش ایسنا، براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) به ۱۰ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۹۹۷ هزار و ۹۶۴ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۱۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۸۰۸ دلار رسیده است.

آخرین نرخ خرید و فروش دلار

در جریان معاملات امروز بازار ارز، دلار و یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته همچنان صعودی هستند.  

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۲ هزار و ۵۵۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار در مقایسه با دیروز معادل ۲۰۰ تومان افزایش یافته است.  

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را نیز معادل ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۵ هزار و ۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان با افزایش قیمت مواجه شده است.  

علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان و یورو را معادل ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان می‌خرند.  

منبع: الف

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۸ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۳۵۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و حواله آن با افزایش ۳۴۸ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۳۹ تومان افزایش قیمت به ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۹ تومان افزایش داشته است.

کد خبر 6088007 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ |برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد