Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: منتظر جواب تست‌هایی هستیم که همه در ایفمارک دادند و فردا بعد از آمدن جواب تست‌ها، تمرینات را آغاز می‌کنیم. تاریخ انتشار: 19:20 - 23 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۳۰۰

خبرگزاری میزان – محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ارتباط با اردوی این تیم، اظهار داشت: دومین مرحله اردوی سال جدید را با شرایط کرونایی شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظر جواب تست‌هایی هستیم که همه در ایفمارک دادند و فردا بعد از آمدن جواب تست‌ها، تمرینات را آغاز می‌کنیم. جوانانی را برای اولین‌بار به این اردو دعوت کردیم و امیدوارم این روند را در اردو‌های بعدی هم داشته باشیم و بازیکنان تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند هم حضور خواهند داشت.

وی در پایان در خصوص اهداف آینده تیم ملی فوتسال ایران، خاطرنشان کرد: این اردو‌ها برای ما مفید است و همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا گام‌های محکمی برای آمادگی کامل جهت حضور در جام ملت‌های آسیا برداریم.

بیشتر بخوانید: دعوت از ۱۹ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال جواب تست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد

حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی