Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@15:11:59 GMT

تولید؛ پشتوانه سربلندی کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۲۴۱

تولید؛ پشتوانه سربلندی کشور

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره تولید اطلاع‌نگاشت متحرک «تولید؛ پشتوانه سربلندی کشور» را منتشر کرده است. تاریخ انتشار: 19:23 - 23 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۳۰۴ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین زمینه: مدیران عدلیه وسط میدان تولید

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر انقلاب تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  غلامعلی فخاری از خدمت رسانی جوانان هلال‌ احمر به ۴۰۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی در قالب بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه خبرداد.

او با بیان اینکه بیست و چهارمین طرح خدمات بشردوستانه هلال‌احمر با حضور بیش از ۳۰۰۰ نفر روز از جوانان با نشاط و مجرب عضو هلال‌احمر مازندران در قالب ۱۷ پست و ۴۴ تیم سحاب در حال اجرا می‌باشد گفت: در این طرح که به موازات امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت جوانان هلال‌احمر مازندران با برنامه‌های متنوع و مطابق با دستورالعمل‌های ملی، خدمات موردنیاز مسافرین و میهمانان نوروزی مازندران را ارائه می کنند.

مدیر عامل هلال‌ احمر مازندران افزود: هدف‌نهایی در این طرح کاهش سوانح و حوادث از طریق هشدار و اطلاع رسانی و همچنین ترویج فرهنگ هلال‌احمر یعنی صلح و بشردوستی است.

فخاری با بیان اینکه تا روز هفتم فروردین ۱۴۰۳ قریب به ۴۰۰ هزار نفر با مراجعه به پست‌های این طرح خدمات لازم را دریافت کردند، گفت: اطلاع رسانی قبل از سفر، اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، کنترل و آموزش فشارخون، پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی)، خیمه‌های نماز، توزیع بسته‌های فرهنگی و اطلاع رسانی، خدمات فضاری دوستدار کودک، آموزش کمک‌های اولیه، توزیع بسته‌های افطار و برپایی غرفه طرح یاس از جمله برنامه‌های متنوعی است که در قالب آن خدمات موردنیاز به گردشگران و مسافرین نوروزی ارائه می‌ شود.

دیگر خبرها

  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • کشف تخلف زمین‌خواری در اراضی ملی منطقه هیر
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • جاده بجنورد به جنگل گلستان مسدود شد
  • جاده جنگل گلستان تا اطلاع ثانوی مسدود شد