Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:26:14 GMT

سرپرستان ۴ واحد دانشگاه آزاد منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۲۸۴

سرپرستان ۴ واحد دانشگاه آزاد منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی سرپرستان واحدهای کاشان، میناب، صفاشهر و گرمی را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، دکتر میثم عرب زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، دکتر باقر بارانی نیا را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب و یاسر زارع را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدصفاشهر و دکتر حسین منفرد را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن احکام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر میثم عرب زاده

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

دکتر میثم عرب زاده با مدرک دکتری تخصصی حسابداری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است و دارای سوابق اجرایی ازجمله مدیر گروه حسابداری، رئیس بسیج اساتید و رئیس کارگزینی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاشهای دکتر حسین زینلی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان قدردانی کرد.

در حکم انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب نیز آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر باقر بارانی نیا

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب » منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

دکتر باقر بارانی نیا با مدرک دکترای تخصصی ریاضی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است و سوابقی از جمله معاون آموزشی و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب و مدیر گروه علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب را در کارنامه اجرایی خود دارد.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات دکتر حمید باقری دهبارز سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب قدردانی کرد.

در حکم انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر نیز آمده است:

برادر گرامی جناب آقای یاسر زارع

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر » منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

یاسر زارع عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلانی واحد آباده است و سوابقی از جمله معاون عمران، سرپرست معاونت آموزش و قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت را در کارنامه اجرایی خود دارد.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات دکتر عباس قلتاش سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر قدردانی کرد.

در متن حکم انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی نیز اینگونه عنوان شده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر حسین منفرد

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی » منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

دکتر حسین منفرد دارای مدرک دکتری تخصصی ریاضی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی است. رئیس، معاون پژوهشی و معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیله سوار و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی از جمله مهم ترین سوابق اجرایی وی است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات دکتر یحیی نصرتی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي محمدمهدی طهرانچی انتصاب عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد برادر گرامی جناب آقای منصوب می شوید دکتر حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت

پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا ضمن تقدیر از تلاش‌های ایرج محمودی مدیر مسئول و گروه روانشناسی و آموزش راهنمایی و مشاوره در پیگیری اخذ مجوز انتشار این مجله از سوی دانشگاه آزاد گفت: مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دارای درجه علمی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد است و بعد از چاپ و انتشار چهار شماره نسبت به اخذ تأییدیه مجله از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در راستای اشاعه مأموریت علمی و فرهنگی خود، نقش ارتباطات در زمینه روانشناسی، شناخت روان و پیامد‌های روانشناختی ارتباطات دانشجویان و دانشگاهیان در مقابله با جنگ هیبریدی و تأثیر رسانه‌ها از جمله فضای مجازی، برنامه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و آسیب‌های مربوطه با شناسایی موازین و شاخص‌های ارتقای مجله علمی در بین دانشجویان، موفق به اخذ مجوز نشریه در حوزه ارتباطات و روانشناسی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با اشاره به اهمیت این مجله علمی که برای نخستین‌بار در این دانشگاه صورت گرفته را مرهون پیگیری‌های ایرج محمودی از استادان گروه روانشناسی و عضو هیئت علمی تمام‌وقت این دانشگاه برشمرد.

خدایی ابراز امیدواری کرد که مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» بتواند راهگشای مسیر‌های تازه‌ای برای دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب باشد.

مدیر مسئول مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» هم درباره ارکان این مجله به خبرنگار آنا گفت: سردبیر مجله مزبور منصور بیرامی استاد تمام روانشناسی از دانشگاه تبریز و جزء دو درصد از دانشمندان تاثیرگذار جهانی است.

ایرج محمودی در ادامه افزود: در شورای هیئت تحریریه داخلی هفت استاد و هشت دانشیار مطرح دانشگاه‌های دولتی و آزاد در رشته‌های ارتباطات، روانشناسی و مدیریت رسانه حضور داشتند.

وی در ادامه توضیح داد: همچنین یحیی کمالی‌پور استاد ممتاز ارتباطات دانشگاه کارولینای شمالی، منیژه دانشپور استاد ممتاز روانشناسی و شروتی اس پالسون دانشیار روانشناسی از دانشگاه بین‌المللی الاینت از اعضای شورای تحریریه بین‌المللی با مجله مزبور همکاری دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند