Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 -نایب رئیس کمیسیون برنامه از انتخاب هیئت رئیسه کمیته‌های کمیسیون متبوع خود خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، با اشاره به تعیین اعضای هیئت رئیسه کمیته‌های کمیسیون متبوع خود گفت: هیئت رئیسه کمیته‌های اقتصادی، دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس، امور اجتماعی و فرهنگی، امور عمومی و دفاعی، فناوری اطلاعات، دولت الکترونیک و دیجیتال و اصلاح ساختار بودجه مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد هیئت رئیسه کمیته برنامه‌ریزی، آمایش و آمار در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، گفت: این کمیته شکل گرفته است و احتمالا آقای محمد خدابخشی رئیس این کمیته شود؛ البته قرار بر این بود که اعضای هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، دیگر عضو هیئت رئیسه کمیته نشوند، اما تاکنون هیچ فردی برای ریاست کمیته اعلام آمادگی نکرد، لذا اگر کسی داوطلب نشد خدابخشی رئیس کمیته می شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس در ادامه اعضای هیئت رئیسه کمیته‌ها را به شرح زیر اعلام کرد:

کمیته اقتصادی:

رئیس: جعفر قادری

نایب رئیس: ولی اله فرزانه

کمیته امور عمومی و دفاعی:

رئیس: احسان ارکانی

نایب رئیس: محمدرضا دشتی

کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس:

رئیس: علیرضا شهبازی

نایب رئیس: رجب رحمانی؛ نایب رئیس

کمیته امور اجتماعی و فرهنگی:

رئیس: جبار کوچکی‌نژاد

نایب رئیس: بهروز محبی‌نجم‌آبادی؛ نایب رئیس

کمیته فناوری اطلاعات، دولت الکترونیک و دیجیتال:

رئیس: مجتبی رضاخواه

نایب رئیس: محمدرضا میرتاج‌الدینی

کمیته اصلاح ساختار بودجه:

رئیس: محسن زنگنه

نایب رئیس: مجتبی رضاخواه

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مجلس احمدی نژاد هیئت رئیسه کمیته کمیسیون برنامه نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون در جلسه عصر امروز خود بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در تشرح جلسه عصر امروز کمیسیو متبوعش گفت:کمیسیون امروز بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 را با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: در بخش جداول موضوعاتی از قبیل جداول تفصیلی دستگاه‌ها، درآمدها، منابع و پیوست شماره 1 و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای لحاظ شده است.

زنگنه با بیان اینکه  در بخش جداول موارد متعددی وجود داشت که با مصوبه بخش اول بودجه در مغایرت بود و نماینده دولت نیز این مغایرت‌ها را قبول داشت، گفت: با توجه به اینکه  بخش اول بودجه به قانون تبدیل شده و شورای نگهبان آن را تایید کرده و ابلاغ شده است، اگر دولت بخواهد تغییری در بخش اول بودجه داشته باشد باید لایحه‌ای  را در این بخش به مجلس ارائه دهد و این لایحه باید با عنوان اصلاح بخش اول لایحه بودجه مد نظر قرار گیرد، در غیر این صورت بر اساس ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس دولت باید دقیقاً بر اساس مصوبات بخش اول بودجه، لایحه بخش دوم را به مجلس ارائه دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه همچنین با بیان اینکه دولت در برخی از مصوبات بخش اول عملاً اعمال نظر کرده و آنها را تغییر داده است، بیان کرد: به عنوان مثال دولت در حوزه مالیات‌ها،بخشی از مالیات‌ها را به اوراق تبدیل کرده است. همچنین در این لایحه متاسفانه میزان اوراق از میزان سقف مصوب بخش اول بیشتر است همچنین اعضای کمیسیون ایراداتی را درباره افزایش بیش از حد مالیات‌ها در منابع استان‌ها مطرح کردند که مقرر شد همگی این موارد در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور
  • نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • تاکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته به دارو
  • تأکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته به دارو
  • رئیس کمیسیون برنامه و بودجه عنوان کرد؛ پیش‌بینی کسری ۳۰۰ همتی در بودجه ۱۴۰۳/ واردات ۲ میلیارد دلار بنزین در سال ۱۴۰۲
  • میزان کسری بودجه اعلام شد | رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: امسال بنزین همان ۱۵۰۰ تومان است