Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@20:12:17 GMT

تصاویر/ویش من ماسک می زنم در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۳۹۴

تصاویر/ویش من ماسک می زنم در شیراز

در شرایط بحرانی شیوع کرونا که همه برای فرهنگسازی در خصوص شیوه های جلوگیری از ابتلا به این بیماری تلاش می کنند. پایگاه خبری تحلیلی شیرازه با راه اندازی پویش "من ماسک می زنم" در شیراز، تلاش کرده وظیفه رسانه‌ای خویش را به‌جای آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش شیرازه؛در شرایط بحرانی شیوع کرونا که همه برای فرهنگسازی در خصوص شیوه های جلوگیری از ابتلا به این بیماری تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری تحلیلی شیرازه با راه اندازی پویش "من ماسک می زنم" در شیراز، تلاش کرده وظیفه رسانه‌ای خویش را به‌جای آورد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم

آفتاب‌‌نیوز :

ایلان ماسک مالک شرکت اسپیس‌ایکس فکر نمی‌کند موجودات فضایی وجود داشته باشند.

به نقل از بی‌آی، ماسک روز گذشته در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) نوشت: من هیچ مدرکی مبنی بر وجود موجودات فضایی ندیده‌ام و با حدود ۶۰۰۰ ماهواره که به دور زمین می‌چرخند، فکر می‌کنم اگر وجود داشتند باخبر می‌شدم.

وی همچنین در مصاحبه اخیر خود در یک پادکست که در تاریخ ۱۹ آوریل پخش شد، به اظهار نظر در این باره پرداخت. دیگر مهمان این پادکست گفت که فکر می‌کند بیگانگان مدت زیادی است که اینجا بوده‌اند و مدعی شد که شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد آنها در زیر اقیانوس و زیر زمین هستند.

اما ماسک با نظر او مخالف بود و گفت من هیچ مدرکی برای موجودات فضایی ندیده‌ام و با حدود ۶۰۰۰ ماهواره که به دور زمین می‌چرخند، فکر می‌کنم اگر بودند می‌دانستم.

این اولین باری نیست که ماسک به طور علنی درباره وجود فرازمینی‌ها اظهار نظر می‌کند. وی در ژوئن ۲۰۱۸ نیز گفته بود: معلوم نیست که ما تنها تمدنی باشیم که در حال حاضر در جهانِ قابل مشاهده زندگی می‌کند.

ماسک همچنین در ماه ژوئیه با اشاره به پرسش‌های فیزیکدانی به نام انریکو فرمی در مورد اینکه چرا انسان‌ها هنوز موجودات فضایی را کشف نکرده‌اند، نوشت: ترسناک‌ترین پاسخ به تناقض فرمی این است که اصلاً بیگانه‌ای وجود ندارد.

ماسک علاقه خاصی به کشف آنچه در خارج از فضا وجود دارد، نشان داده است. کارهای او در اسپیس‌ایکس برای پرتاب موشک‌ها و ماهواره‌ها به ویژه برای ارتش ایالات متحده، او را به یک پیمانکار دفاعی بزرگ در این کشور تبدیل کرده است.

اینترنت ماهواره‌ای استارلینک نیز نقش مهمی در جنگ روسیه و اوکراین ایفا کرده است، جایی که سربازان اوکراینی از آن برای اداره ناوگان پهپادهای خود و برقراری ارتباط در مناطق درگیری استفاده می‌کنند.

ایلان ماسک امیدوار است تا در نهایت ۴۲ هزار ماهواره استارلینک را به فضا بفرستد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • (ویدیو) ویدیوی ایلان ماسک از یک نوازنده ایرانی؛ ترکیب استارشیپ و پیانو
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند
  • بیش از ۱۳ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور ابعاد عملیات وعده صادق را تبیین کردند