Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:40:34 GMT

بازگشت مطهری به تمرینات استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۴۴۶

بازگشت مطهری به تمرینات استقلال

مهاجم تیم فوتبال استقلال با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات این تیم بازگشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در شرایطی امروز تمرینات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کرد که بازیکنانی که در دیدار مقابل تراکتور به زمین رفته بودند در محل تمرین حضور نداشتند. همچنین عده‌ای از بازیکنان نیز تحت نظر کادر پزشکی این تیم تست کرونا انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان مطهری که به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای در تمرینات استقلال حضور نداشت امروز در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شد و به صورت اختصاصی تمرین کرد. همچنین فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در تمرین امروز حضور داشت و برای دقایقی با شاگردانش به گفتگو پرداخت.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف نفت خواهد رفت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌                                                                                 

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال مطهری فوتبال مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

احضار هافبک استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • پایان مصدومیت سردار
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم