Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@23:36:48 GMT

جسد قاضی منصوری به ایران برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۴۵۴

جسد قاضی منصوری به ایران برمی‌گردد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد، جسد قاضی منصوری به ایران بازگردانده می‌شود

 . به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی در نشست خبری امروز خود  در مورد آخرین وضعیت پرونده قاضی منصوری گفت:  به رغم عدم همکاری‌های اولیه مقامات مسئول رومانی در مورد این پرونده ، به تازگی مقامات ذی‌ربط در سفارت کشورمان در رومانی، با مقامات پزشک قانونی این کشور دیداری داشته‌اند و آنها اعلام کرده‌اند که جسد متوفی با ذکر دلایل مرگ به دادگاهی در این کشور ارجاع داده شده است و پس از بررسی این دادگاه، اجازه داده خواهد شد که جسد متوفی با وکالت خانواده‌اش و با کاهش محدودیت‌های پروازی در پی شیوع ویروس کرونا، طی پروازی به ایران منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام غلامرضا منصوری قاضی بازنشسته و متهم ردیف نهم پرونده اکبر طبری است که به طرز مشکوکی در رومانی درگذشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان امروز در مورد آخرین وضعیت طلب  ۷ میلیارد دلاری ایران از کره جنوبی و اقداماتی که برای وصول این پول انجام شده است، گفت: ما به صراحت به مقامات کره جنوبی گفته‌ایم  بهانه‌ای که آنها برای عدم پرداخت بدهی ملت ایران مطرح می‌کنند، قابل قبول نیست. ایران تحت تحریم هیچ نهاد بین‌المللی نیست؛ بلکه یک کشور قلدر و یاغی اقدام به اعمال تحریم‌های یک‌جانبه علیه ایران کرده است و کره جنوبی موظف به اجرای تحریم‌های امریکا نیست. بنابراین بهانه‌ای که کره جنوبی مطرح می‌کند، قابل قبول نیست و در هیچ محکمه‌ای قابل پذیرش نیست. این دیپلمات کشورمان ادامه داد: ما انتظار داریم که هر چه زودتر مقامات کره جنوبی رویکرد خود را تغییر داده و اقدام به پرداخت بدهی ملت ایران بکنند. وی افزود: اگر روزنه‌هایی که در این زمینه وجود دارد بسته شود، حتماً سایر اقدامات براساس دستور رئیس جمهوری در دستور کار وزارت خارجه و بانک مرکزی قرار می‌گیرد.
سخنگوی وزارت خارجه در ادامه نشست خود با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی  مبنی بر اینکه در چند روز اخیر در فضای مجازی و افکارعمومی مطالب زیادی در ارتباط با سند جامع همکاری ۲۵ ساله ایران و چین مطرح شده است و چرا وزارت خارجه برای ایجاد شفافیت در ذهن افکارعمومی اقدام به انتشار متن این سند نمی‌کند، گفت: این سند هنوز نهایی نشده و در حال چکش‌کاری است. بحث و گفت‌وگوها در مورد این سند ادامه دارد و وقتی که نهایی شود و طرف چینی نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کنند، حتماً افکارعمومی را در جریان این موضوع و سند قرار می‌دهیم.
سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سؤالی در ارتباط با آتش‌سوزی ایجاد شده در یکی از ناوهای امریکایی در کالیفرنیا گفت: این موضوع ارتباطی به ما ندارد و ما موضعی در مورد آن نداریم؛ ولی جالب است که ناوهای امریکایی چه زود آتش می‌گیرند. وی در ادامه با طعنه گفت: در منابع خبری جست وجو کنید و ببینید «یوزپلنگان امریکایی» مسئولیت آن را برعهده نگرفته‌اند! 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی وزارت وزارت خارجه کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی برای ایجاد شفافیت بیشتر در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مالوری استوارت، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی در این باره گفت: ما همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب افزایش شفافیت داشته و به همکاری بیشتر با این سازمان برای تضمین عدم وجود تخطی در توانایی‌های هسته‌ای داریم.


استوارت تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا از تمامی تلاش‌های آژانس اتمی در راستای شفاف‌سازی در رابطه با سوتفاهم‌ها و بی‌اعتمادی‌های پیش آمده در نتیجه عدم وجود شفافیت لازم در ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • (ویدیو) سخنگوی وزارت خارجه: سلاح هسته‌ای اساساً در دکترین نظامی ایران جایگاهی ندارد
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران