Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@00:18:46 GMT

انتصابی دیگر با تکیه بر تجربه و دانش

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۴۶۷

انتصابی دیگر با تکیه بر تجربه و دانش

به گزارش خبرآنلاین از شهرفروردگاهی امام خمینی( رہ) : محمد مهدی کربلایی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) " محمدرضا سیف" را با توجه به تجربیات قابل اتکا او و همچنین تعهد و تخصصی که با نگاهی به عملکردش در جایگاه های پیشین قابل توجه است؛ به عنوان سرپرست عمیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، ٢٠ سال سابقه درخشان سیف در حوزه هوانوردی یکی از عواملی بود که منجر به حضور او در این جایگاه شد. ١٨ سال از ثبت مدرک خلبانی بازرگانی او می گذرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد هوا و فضا می باشد . او ١١ سال سابقه مدیریت شرکت های هواپیمایی را در کارنامه خود دارد.
همچنین از نقاط درخشان سکان دار جدید عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) باید به ٩ سال تدریس دروس تحقیقی هوانوری نیز اشاره کرد. از سویی دیگر تجربیات کارامد "محمدرضا سیف" پیرو ١٠ سال حضور در انجمن حمل و نقل هوایی ایران نیز موجب پیشبرد موفق اهداف عملیات فرودگاهی در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خواهد شد.

متن حکم انتصاب سکان داری محمدرضا سیف به شرح زیر است :
نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی را از تاریخ ١٨/٤/٩٩ به سمت سرپرست عمیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب می نمایم.
امیداست با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای تحقق برنامه ها و اهداف متعالی شرکت اهتمام ورزیده و در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای(مدظله العالی) بیش از پیش موفق و موید باشید. انشاا...
محمد مهدی کربلایی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

46

کد خبر 1409893

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم

حجم ویدیو: 7.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند