Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@01:03:22 GMT

57 مجروح در حادثه آتش‌سوزی در ناو آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۵۲۵

57 مجروح در حادثه آتش‌سوزی در ناو آمریکایی

رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات نیروی دریایی این کشور از افزایش تعداد مجروحان حادثه آتش‌سوزی در یک فروند ناو رزمی نیروی دریایی آمریکا در بندر سن‌دیگو به دست‌کم ۵۷ نفر خبر دادند.

به گزارش قدس آنلاین، خبرنگار واشنگتن‌پست در سن‌دیگو بامداد دوشنبه به وقت محلی به نقل از مقامات نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که تعداد مجروحان حادثه آتش‌سوزی در ناو آبی-خاکی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» به 57 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات نیروی دریایی آمریکا به رسانه‌های این کشور اعلام کرده‌اند که مجروحان حادثه اغلب به دلیل استنشاق دود و گرمازدگی ناشی از شدت آتش‌سوزی به بیمارستان منتقل شده و به دلیل جدی نبودن جراحات از بیمارستان ترخیص شده‌اند. به گفته آنها در حال حاضر 5 نفر از مجروحان همچنان بستری هستند.

صبح دیروز یکشنبه (به وقت محلی) نیروی دریایی آمریکا از بروز حادثه در ناو آبی‌-خاکی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» که در نزدیکی سواحل پایگاه دریایی سن‌دیگو لنگر انداخته بود، خبر دادند.

حادثه آتش سوزی در این ناو جنگی آمریکایی که حوالی ساعت 9:15 صبح به وقت محلی رخ داد، موجب شد تا 2 کشتی جنگی دیگر مجبور ترک پایگاه دریایی سن‌دیگو شوند.

با وجود گذشت بیش از 20 ساعت از زمان وقوع حادثه، آتش‌سوزی هنوز مهار نشده و ناو بونهوم ریچارد هنوز در حال سوختن است. نیروی دریایی آمریکا هنوز علت دقیقی را برای این حادثه اعلام نکرده است.

بنابر اعلام منابع آگاه در نیروی دریایی آمریکا، آتش‌سوزی در ناو بونهوم ریچارد ممکن است تا چند روز آینده نیز ادامه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا آتش سوزی ناو آمریکایی نیروی دریایی آمریکا حادثه آتش سوزی سن دیگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در پی گزارش واژگونی خودرو در محور مواصلاتی شهرستان "رستم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پراید حامل ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان درگذشت و ۳ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.
رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه علت این حادثه، تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام شده است، گفت: رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی می‌تواند از بروز اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند