Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دایره قاضی القضات، هیأت عالی اسلامی، شورای اوقاف و امور اسلامی و دار الافتاء قدس در بیانیه‌ای مخالفت خود با تعطیلی مصلای با‌ب الرحمه را اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است که مصلای باب‌الرحمه بخشی جدایی‌ناپذیر از مسجدالاقصی و تنها متعلق به مسلمانان است و حتی از یک وجب از خاک آن چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، در بیانیه مذکور آمده است که دایره اوقاف اسلامی قدس به دادگاه‌های رژیم اشغالگر مراجعه نمی‌کند چرا که این دادگاه‌ها صلاحیت ندارند.

مراجع دینی قدس همچنین تأکید کردند که مسجدالاقصی بالاتر از آن است که در برابر تصمیمات دادگاه‌های رژیم صهیونیستی یا تصمیمات سیاسی تسلیم شود و مسلمانان این تصمیمات غیرقانونی رژیم اشغالگر را به رسمیت نمی‌شناسند و به آن پایبند نیستند.

رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۳ در راستای تلاش برای تقسیم‌بندی مکانی و زمانی مسجدالاقصی و با هدف ایجاد معبد یهودی در مکان «باب الرحمه»، این مصلا را بسته بود اما نمازگزاران فلسطینی روز ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ با تجمع گسترده در مسجدالاقصی موفق شدند این مکان مقدس را بازگشایی کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس در پاکستان فیلتر شد

ایتنا - وزارت کشور پاکستان اعلام کرد به دلایل امنیتی از زمان برگزاری انتخابات در فوریه ۲۰۲۴ میلادی دسترسی به پلتفرم ایکس را مسدود کرده است.
پیش از این و از زمان فوریه، کاربران پاکستانی از مشکلاتی هنگام استفاده از ایکس خبرداده بودند. اما دولت هیچ بیانیه رسمی در این زمینه تاکنون منتشر نکرده بود.

به گزارش ایتنا از مهر، وزارت کشور پاکستان در بیانیه ای نوشتاری به دادگاه عالی اسلام آباد به تعطیلی ایکس اشاره کرده است. دادگاه دیگری نیز به دولت اعلام کرده ممنوعیت را طی یک هفته بررسی می کند.

وزارتخانه در بیانیه ارسالی به دادگاه نوشته است: در اینجا ذکر این نکته بسیار مناسب است که عدم پایبندی ایکس به دستورات قانونی دولت پاکستان و رسیدگی به نگرانی های مربوط به سوء استفاده از پلتفرم خود، اعمال ممنوعیت را ضروری می کند.

طبق بیانیه، ایکس تمایلی به حل مشکلات نداشته است.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: تصمیم برای ممنوعیت ایکس در پاکستان براساس منافع امنیت ملی، حفظ نظم عمومی و حفاظت از یکپارچگی کشور گرفته شده است.

دسترسی به ایکس از زمان انتخابات ملی پاکستان در ۸ فوریه ۲۰۲۴ میلادی مسدود مانده است.

دیگر خبرها

  • گروه ۷: ایران با آژانس همکاری کند/مخالفت با عملیات نظامی اسرائیل در رفح
  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • هشدار تهدیدآمیز ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده نگیرید
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید
  • تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد