Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@12:55:16 GMT

«شیوا ابراهیمی» هم کرونایی شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۵۶۰

«شیوا ابراهیمی» هم کرونایی شد+ عکس

صراط:

شیوا ابراهیمی با انتشار این عکس نوشت: این آخرین عکسیه که بیرون از منزل گرفتم و متعلق به ۹ روز پیشه..۹روز پیش آخرین باری بود که بیرون رفتم،روز سر فیلمبرداری بودم و غروب رفتم پایین،پیاده روی کوچه مون نشستم جلوی کافه،یک قهوه خوردم و این عکس رو برای یکی از دوستام فرستادم..برگشتم خونه،تلفنم زنگ خورد و بهم خبر داده شد که تست کورونام مثبت شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.شوک!!!

با تمام مراقبت ها،مبتلا شدم ولی یک داستانی بود،اینکه هیچ گونه علامتی نداشتم!اگر فشار نمی آوردیم که سر فیلمبرداری از همه مون تست بگیرن،من همچنان داشتم بین مردم می گشتم،و با وجود مراقبت هام و زدن دایم ماسک،ممکن بود کسانی رو از جمله خانواده و همکارانم مبتلا کنم،

و معلوم نبود که اونها هم ناقل بی علامت بشن!و یکی از قسمت های پیچیده ی این بیماری همینه!تو نمی دونی که آیا ویروس در

بدنت هست یا نه!برای همینه که زدن ماسک باید برای همه؛تاکید می کنم«همه»؛اجباری باشه..صحبت های کوته فکرانه ای مثل«من که ندارم،من که نمی گیرم،من کاملن سالمم،نترس بابا من و تو هیچیمون نمیشه و...»از این قبیل که متاسفانه زیاد می شنویم؛به نظر من؛فقط می تونه از دهان آدمهای بیسواد و کودن در بیاد؛بی تعارف.ماسک شمایی که ممکنه ناقل باشی و خودت در سلامت کامل به نظر بیای،از آدمهای دیگه محافظت می کنه و این شرط انسانیته.

پ.ن:

۱_الان خوب شدم و دوره ی بیماری گذشته(به صورت علمی و طبق نظر پزشک نه فکرای خودم،یکممنون از دوستان نزدیکم که از موضوع با خبرشون کرده بودم و دائمن حمایت کردن و حواسشون به دل و روحیه ام بود.

۲_چند روز دیگه هم منزل می مونم و آزمایشی هم برای پایان دوره می دم که با خیال راحت پیش خانواده و بخصوص مادرم برم.

۳_به هوای اینکه دیگه گرفتم و آنتی بادی دارم،بعد از بیرون آمدن،زدن ماسک رو کنار نمی گذارم،چون معتقدم این کار باید به صورت جدی تا پیدا شدن واکسن و یا حل شدن مساله ی کوید ۱۹،ادامه پیدا کنه و برای همگان جا بیفته.

۴_جا داره به تمام ناقلین بی علامتی که در این مدت با ماسک نزدنشون باعث شدن تعداد زیادی از جمله من مبتلا بشن یک لبخند کج عمیق بزنم که البته خودشون معنیش رو می دونن بی شک

در ضمن،شمایی که ماسک زدن اذیتت می کنه و باعث میشه نفست تنگ بشه یا ترقوه درد بگیری یا انگشت پات بره تو چشمت یا...در جریان باش که ما هم با ماسک دنیا نیومدیم ولی شعور رو از اصول زندگی متمدنانه می دونیم

در نهایت،باید فقط شکر کنم،مثل همیشه،مثل هر روز و مثل هر لحظه

امیدوارم اگر کسی قراره بگیره،خفیف و جزیی و با کمترین صدمه باشه،آمین

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شیوا ابراهیمی ماسک صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی

این مراسم باحضور قشر‌های مختلف و مسوولان برگزار شده و سخنران این مراسم سردار شکارچی سخنگوی ستادکل نیرو‌های مسلح است.
سردار شهید حسین املاکی قائم مقام لشکر ۱۶ قدس گیلان در دوران دفاع مقدس بود.
این شهید مفقودالاثر نهم فروردین سال ۱۳۶۷ به دلیل حمله‌ی شیمایی دشمن بعثی در ارتفاعات بانی بنوک در سن ۲۷ سالگی به شهادت رسید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فداکاری ایشان در جبهه را ستودند در وصف وی فرمودند: «شهید املاکیِ شما جانشین فرمانده لشکر گیلان وقتی در میدان جنگ در معرض بمباران شیمیایی بود و بسیجیِ بغل دستش ماسک نداشت؛ او ماسک خودش را برداشت و به صورت بسیجیِ همراهش بست! قهرمان یعنی این.»
از سردار شهید املاکی دو فرزند دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی
  • اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • چوپان و ۱۰۰ راس دام در تیران و کرون پشت تریلر جان باختند
  • ادعای جدید ایلان ماسک ؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • اختراعی که ایلان ماسک را جاودان خواهد کرد
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد
  • (ویدیو) ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • ویدیو/ ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا