Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@21:09:06 GMT

هند رهبر مقاومت کشمیر را بازداشت کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۵۸۲

هند رهبر مقاومت کشمیر را بازداشت کرد

رسانه‌های محلی گزارش کردند، پلیس در جامو و کشمیر تحت اداره هند، یک چهره ارشد مقاومت کشمیر را تحت بازداشت قرار داده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری "آناتولی"، خبرگزاری هند از یک فرمانده پلیس نقل کرد که نیروهای امنیتی منطقه‌ای، بر اساس قانون امنیت عمومی جامو و کشمیر، "محمد اشرف صحرایی" و چندین تن از اعضای گروه "جماعت اسلامی" را تحت بازداشت پیشگیرانه درآورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام پیش از سالگرد روز شهدا در کشمیر انجام می‌شود؛ روزی که یادبود ۲۲ مسلمان کشمیری است که در ۱۳ ژوئیه ۱۹۳۱ به دست یک فرمانروای هندی کشته شدند.

این روز امسال، به دنبال قرار گرفتن کشمیر تحت فرمانروایی مستقیم دولت هند در پی لغو وضعیت ویژه خودمختاری آن در سال گذشته، توسط دولت منطقه‌ای از لیست تعطیلات رسمی برداشته شد.

سینک اظهار کرد "صحرایی" و حدود ده‌ها عضو گروه جماعت اسلامی بازداشت شده‌اند و امکان دارد اسامی آن‌ها تحت قانون امنیت عمومی ثبت شود؛ قانونی که اجازه می‌دهد بازداشت‌شدگان تا ۲ سال بدون دادگاه تحت بازداشت باشند.

در ۱۹ ماه مه (۳۰ اردیبهشت)، فرزند صحرایی با نام "جنید صحرایی"- فرمانده شبه‌نظامیان حزب‌المجاهدین- در رویارویی با نیروهای امنیتی به همراه یکی دیگر از اعضای این گروه در "سرینگر" طی درگیری مسلحانه کشته شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • بزرگترین شاعر شیعی کشمیر
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد