Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@02:20:34 GMT

جوایز دلاری قهرمانان پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۵۹۹

جوایز دلاری قهرمانان پرداخت شد

فدراسیون وزنه برداری جوایز دلاری وزنه برداران برتر جام فجر را پرداخت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات وزنه برداری فجرکاپ بهمن ماه سال گذشته با حضور وزنه‌برداران خارجی و با جوایز دلاری در رشت برگزار شد. بعد از پایان این رقابتها فدراسیون وزنه برداری به دلیل مشکلات مالی و البته بدقولی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نتوانست جوایز دلاری قهرمانان را پرداخت کند که گلایه قهرمانان مسابقات  را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تورنمنت همانند هر سال برای وزنه برداران برتر جوایز دلاری داشت اما ۶ وزنه بردار برتر رقابتها دست خالی رشت را ترک کردند و فدراسیون وعده داد که بزودی و پس از تامین اعتبار جوایز آنها را پرداخت خواهد کرد.  در نهایت بعد از 5 ماه جوایز دلاری وزنه برداران داخلی و خارجی این مسابقات که در جایگاههای اول تا ششم قرار داشتند، پرداخت شد. علی داودی قهرمان دسته فوق سنگین به عنوان نفر اول 6 هزار دلار دریافت کرد و حسین سلطانی هم ششم شده بود که با مثبت شدن تست دوپینگ وزنه بردار عراق به جای او در رده پنجم قرار گرفت و 1500 دلار دریافت کرد. وزنه بردارانی از ارمنستان، بلغارستان و اندونزی هم که در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند که نماینده سفارت جوایز آنها را دریافت کرد تا بدین ترتیب پرونده این رقابت‌ها بسته شود‌.

منبع: دانا

کلیدواژه: وزنه برداران جوایز دلاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟

سه داور ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ با وجود مصوبه فدراسیون فوتبال هنوز پاداش خود را دریافت نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  در روز 28 اسفند ماه سال 1401 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبه‌ای درباره تکریم داوران ایرانی حاضر در جام جهانی داشت و برای سه داور ایرانی پاداشی در نظر گرفت. بر این اساس قرار بود علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی هر کدام برابر با معادل ارزش ریالی 10 سکه پاداش دریافت کنند، اما این پرداخت عملی نشد.

بعد از تأخیر در این پرداخت و پیگیری سه عضو تیم داوری، همزمان با روز اعزام تیم ملی بانوان ایران به مسابقات جام جهانی استرالیا در روز 29 مهر 1402 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نشستی تشکیل داد و در کنار موضوعات دیگر مجدداً مصوب کرد که پاداش مذکور پرداخت شود. با این وجود تاکنون چنین مبلغی پرداخت نشده است.

این موارد در حالی رقم می‌خورد که قیمت سکه در حال افزایش است و هر چقدر در این پرداخت تأخیر ایجاد شود، فدراسیون برای اجرای تعهد خود کار سخت‌تری در پیش خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به مرحله نهایی جوایز اجلاس جامعه اطلاعاتی WSIS ۲۰۲۴ راه یافت
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به مرحله نهایی جوایز اجلاس جامعه اطلاعات راه یافت
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران