Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@22:00:24 GMT

تداوم توزیع مرغ منجمد در بازار خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۶۳۰

تداوم توزیع مرغ منجمد در بازار خوزستان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرحمان ناصریان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: توزیع مرغ منجمد برای تعدیل قیمت این کالا در بازار استان در حال انجام است و تا زمان کاهش قیمت آن کار توزیع ادامه خواهد یافت.

او با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز امروز در بازار استان به۱۹۲ هزار ریال رسید افزود: مرغ منجمد در حال حاضر بیشتر در فروشگاه‌های بزرگ در حال توزیع است و قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد ۱۳۵ هزار ریال عنوان شد که قیمت مصوب مرغ کشتار روز نیز هر کیلوگرم بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصریان ادامه داد: قیمت مرغ به دلیل نوسانات قیمت نهاده‌ها و افزایش قیمت آن از هر کیلوگرم ۴۲ هزار ریال به ۷۵ هزار ریال در یک ماه اخیر افزایش یافته است.

بهرام جباری معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خوزستان گفت: با وجود افزایش مرغ بازهم مرغداران به سود نمی‌رسندو این دلالان هستند که از این شرایط به نفع خود استفاده می‌کنند و از ابتدای امسال تا کنون از ۴۷ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی بازرسی انجام گرفته که در این تعداد بازرسی ۲هزار و ۶۰۲ پرونده تخلف تشکیل شد.

او اظهار داشت: قیمت کالای خانگی در بازار بین ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است و این شرایط را برای مردم بسیار سخت کرده است و مواد غذایی ومصالح ساختمانی نیز دچار افزایش قیمت شده اند و با وجود بازرسی‌های زیادی که از سطح بازار انجام می‌شود، اما امکان کنترل این افزایش قیمت وجود ندارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار مرغ منجمد هزار ریال مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی گفت: به منظور تأمین کالا‌های اساسی و تنظیم بازار و رفاه حال شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری شامل ۴ تن گوشت گوساله منجمد، ۱۱ تن مرغ منجمد، ۶۵۰ کیلوگرم سیب، ۱۸ تن شکر خانوار و نیز ۲۰ تن شکر مخصوص قنادی‌ها با قیمت مصوب و با نظارت واحد بازرسی این مدیریت در سطح شهرستان عباس آباد توزیع شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده این مدیریت در ایام ماه مبارک رمضان و ایام عید، توزیع ۲۵۰۰ کیسه آرد فوق العاده در نانوایی‌های سطح شهرستان بوده است.

دیگر خبرها

  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • تداوم نظارت بر بازار کالا و خدمات در مهاباد
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه