Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست ستاد گلخانه‌های استان از مسئولان خواست انتقاد استاندار از برای پیشرفت هر چه سریع‌تر طرح‌های نهضت گلخانه‌ای، کاغذبازی و روند طولانی تشریفات اداری را حذف کنند.

او همچنین با اشاره به مزایای تولیدات گلخانه‌ای از مسئولان جهاد کشاورزی خواست تا از طریق صداوسیما، مطبوعات و فضای مجازی، مردم را تشویق به مشارکت هر چه بیشتر در اجرای این نهضت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی با اجرای طرح نهضت گلخانه‌ای در خراسان جنوبی

معتمدیان با تاکید بر حذف موانع موجود در روند نهضت گلخانه ای، از متولیان این امر خواست با ارائه تسهیلات ارزان قیمت، در ایجاد اشتغال در مناطق محروم کوشاتر باشند.

عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم با اشاره با جذب سرمایه گذاران در ۴ شهرستان استان برای ساخت گلخانه ها، بر بومی بودن نیرو‌های سرمایه گذار تاکید کرد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهضت گلخانه ای طرح نهضت گلخانه ای تولیدات گلخانه ای ساخت گلخانه نهضت گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند

به گزارش قدس آنلاین، ارمنستان از دیوان بین‌المللی دادگستری (دادگاه لاهه) خواسته است پرونده جمهوری آذربایجان علیه خود را که در آن به پاکسازی نژادی آذربایجانی‌ها متهم شده است را مختومه اعلام کند. پاکسازی قومی خلاف پیمان بین‌المللی رفع هر نوع تبعیض نژادی است.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد که درخواست ارمنستان یک هفته پس از اقدام مشابه آذربایجان انجام شده است که از دیوان بین‌المللی دادگستری خواسته است پرونده‌ای را رد کند که توسط ارمنستان علیه آن ایجاد شده است. صدور حکم نهایی درباره هر یک از این پرونده‌ها ممکن است سال‌ها به طول بیانجامد و این دادگاه هیچ راهی برای اجرایی کردن احکام خود ندارد.

نماینده ارمنستان به قضات دادگاه بین‌المللی گفت آذربایجان به وقایع مربوط به پیش از عضویت در پیمان حذف تمامی اشکال تبعیض نژادی میان دو کشور استناد می‌کند که ارمنستان می‌گوید در سپتامبر ۱۹۹۶ بود.

این پرونده بخشی از نتایج به بار آمده از مناقشه میان این دو کشور منطقه قفقاز است که شدیدترین آن‌ها درگیری‌ها بر سر منطقه قره‌باغ بوده است.

ارمنستان در ابتدا، این پرونده را در سال ۲۰۲۱ در دادگاه بین‌المللی لاهه ایجاد کرد و آذربایجان را به برجسته کردن نژادپرستی علیه ارمنی‌ها محکوم کرد که امکان نفرت‌پراکنی علیه ارمنستانی‌ها و تخریب اماکن فرهنگی ارمنستان را فراهم می‌سازد. باکو این ادعاها را رد کرده است.

سپس، آذربایجان نیز یک هفته بعد، پرونده تبعیض‌ستیزانه جداگانه‌ای را علیه ایروان ایجاد کرد. باکو مدعی شد که ارمنستان از دهه ۹۰ میلادی تا ۲۰۲۰ یک کارزار پاکسازی قومی را به راه انداخت است. ارمنستان این ادعاها را رد کرد.

هفته گذشته، آذربایجان از لاهه خواست که پرونده ارمنستان را رد کند و گفت که بیشتر شکایت‌های آن درباره درگیری‌های مسلحانه بر سر منطقه قره‌باغ بوده و در چارچوب پیمان منع تبعیض قرار نمی‌گیرد.

جلسات استماع فعلی تنها به اعتراضات قانونی به دادرسی دیوان بین‌المللی دادگستری در این باره می‌پردازد و شامل بررسی صحت ادعاهای مطرح شده درباره تبعیض نژادی نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی