Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@22:12:35 GMT

تجمع اعتراضی مقابل اقامتگاه نتانیاهو و خشونت پلیس +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۶۹۹

تجمع اعتراضی مقابل اقامتگاه نتانیاهو و خشونت پلیس +فیلم

‍‍‍‍‍‍

معترضان به عملکرد ضعیف و فساد دولتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که امروز با حمله خشن نیروهای امنیتی و پلیس مواجه شده بودند، وعده دادند که دوباره تظاهرات خود را از سر می‌گیرند.

به گزارش مشرق، پلیس رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با حمله به معترضانی که مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در قدس اشغالی تجمع و تحصن کرده بودند، سعی کرد آنها را متفرق و محل را پاکسازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های صهیونیستی این اقدام پلیس در حمله به معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو را خشن توصیف کرده و گزارش دادند که در این واقعه حداقل ۱۰ نفر مصدوم شدند.

ببینید: فیلم/ اعتراضات علیه حکام صهیونیست

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، نیروهای پلیس و مأموران شهرداری با معترضان درگیر شده و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد مأموران با توسل به زور و قوه قهریه ضمن برچیدن چادرها و پلاکاردهای معترضان، بعضی از آنها را نیز بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: نتانیاهو پروژه اخراج گانتس از دایره قدرت را کلید زد

یکی از معترضان می‌گوید زمانی که یکی از مأموران قصد داشته پلاکارد را از دست وی بگیرد، با چاقو پیشانی او را مجروح کرده است.

«موشه یعلون» وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی که خود نیز در جمع معترضان به فساد نتانیاهو حاضر شده بود، در واکنش به این اقدام نیروهای امنیتی در برخورد با تظاهرات‌کنندگان گفت که نتانیاهو سعی دارد صدای منتقدان را خفه کند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

به نوشته وبگاه «جروزالم‌پست» معترضانی که خواستار استعفای نتانیاهو و محاکمه وی در دادگاه هستند، بعد از پاکسازی شدن اجباری از مقابل اقامتگاه وی، عصر امروز اما اعلام کردند که مجددا به آن مکان برمی‌گردند و تظاهرات را از سر می‌گیرند.

بر این اساس، سازمان‌دهندگان این اعتراضات می‌گویند که مجوز برگزاری تظاهرات را دارند و این خشونت پلیس غیرقابل توجیه است.

«یائیر لاپید» رئیس حزب یش‌عتید و رئیس اپوزیسیون در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نیز با حضور در میان معترضان تاکید کرد که پلیس و یا نخست‌وزیری نمی‌تواند به آنها بگوید که حق اعتراض مقابل اقامتگاه نتانیاهو را ندارند.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحرونوت»، لاپید همچنین خطاب به نتانیاهو گفت او باید به خاطر داشته باشد که اینجا خانه وی نیست و برای همیشه در آن نخواهد بود.

این در حالی است که شامگاه شنبه نیز حدود ۱۰ هزار از ساکنان تل‌آویو با تجمع در میدان رابین، نتانیاهو و کابینه‌اش را مقصر اصلی وخیم شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی در فلسطین اشغالی معرفی کردند

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم تل آویو جروزالم پست موشه یعلون کنست پلیس رژیم صهیونیستی مشرق پارلمان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی فلسطین مقابل اقامتگاه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری تظاهرات حمایت و دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازجمعه فردا خبر داد.

محمودی با اشاره به شهادت شهدای کنسولگری ایران در سوریه طی حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل گفت: این اقدام، تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود و مردم مطالبه پاسخ به این جنایت را داشتند و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، عنوان کرد: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان «جمعه‌های خشم» ادامه دارد دست به تظاهرات خواهند زد.

وی افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081478

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد