Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جشنواره‌ میِدلبری که به نمایش فیلم‌های اول و دوم فیلمسازان می‌پردازد، دربین صد جشنواره‌ برتر دنیا جای دارد که در پایگاه فیلم‌فری‌وِی مورد بازبینی قرار گرفته‌اند.

مجتبی فیروزآبادی، مدیرمسئول انجمن سینمای جوان شاهرود با بیان اینکه این جشنواره در تلاش است تا فیلم‌هایی را به نمایش بگذارد که داستان‌هایی از جوامع کم‌تر دیده شده را به تصویر می‌کشند، تصریح کرد: فیلمِ کوتاه "سگِ دعوا" نزاع‌های خشونت‌آمیز در مسابقات سگِ دعوا در منطقه کردکوی و بندرگز را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششمین دوره‌ جشنواره‌ فیلمسازان نوظهور میدلبری، از ۲۷ تا ۳۰ آگوست ۲۰۲۰ (ششم تا نهم شهریورماه) در شهر وِرمونت آمریکا برگزار خواهد شد.

 دفتر انجمن سینمای جوان شاهرود سال ۱۳۶۳ تاسیس شده و تا کنون هر ۲ سال یکبار جشنواره فیلم و عکس را در دهه فجر برگزار می‌کند.

انجمن سینمایی جوان ایران در سراسر کشور ۶۰ دفتر فعال دارد. هدف این انجمن آموزش عکاسی و تولید فیلم به جوانان است.

در شهرستان شاهرود ۱۰ انجمن فرهنگی و هنری فعال و بیش از ۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کار می‌کنند.

کد خبر 530596 برچسب‌ها استان سمنان سینما - فیلم کوتاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان سینما فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد

پس از برگزاری فرایند انتخاب «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» با یک نظرخواهی سراسری از مدیران فرهنگی، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، نام ۸۶ هنرمند به عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به «کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب» ارائه و امیر بشیری برای نویسندگی و کارگردانی کنسرت‌نمایش «کلنل»، کمال تبریزی و علیرضا طالب‌زاده برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری، راضیه تجار برای انتشار رمان «یاس کبود» و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»، افشین علاء برای نقش‌آفرینی مؤثر و به‌هنگام در سپهر شعر انقلاب اسلامی و مسعود نجابتی برای فعالیت‌های مؤثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «و فتح قریب» در مرز سرزمین‌های اشغالی به عنوان نامزد‌های نهایی عنوان «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» معرفی شده بودند.

کمیته با ترکیب مرتضی سرهنگی، علیرضا قزوه، احمدرضا درویش، کورش زارعی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محسن مؤمنی شریف تشکیل جلسه داد و از میان گزینه‌های پیشنهاد شده توسط اهالی فرهنگ و هنر، این پنج هنرمند را به عنوان نامزد‌های نهایی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب معرفی کرد.

حوزه هنری از سال ۱۳۹۴ معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

«تندیس انتظار» اثر علی‌اصغر یوزباشی به‌عنوان نماد چهره سال هنر انقلاب شناخته شده و هرسال به هنرمند منتخب تقدیم می‌شود.

تاکنون چهره‌هایی همچون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب این عنوان شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز