Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به تمجید از علیرضا بیرانوند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از voetbalprimeur، سرانجام علیرضا بیرانوند به بلژیک رسید و قرار است در باشگاه آنتورپ با ژان بوتز رقابت کند.

مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی پیش از این با این دروازه‌بان ایرانی کار کرده است و در این باره اظهار داشت: علی یک دروازه‌بان عالی است که با قد یک متر و 94 سانتی‌متری به خوبی درون دروازه بازی می‌کند و خیلی سریع در زمین فرود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته او خیلی در جام جهانی به چشم نیامد و زیر نظر کارلوس کی‌روش، تیم چندان در سطح بالا نبود و نقش بیرانوند به خاطر نوع باز تیم ملی مهم بود.

ویلموتس عنوان کرد: آن‌ها در زمان حضور من در خط جلو و بالاتر بازی می‌کردند، بنابراین بیرانوند می‌توانست با دست‌های بلند خود به شکل باورنکردنی توپ را 60 تا 70 متر پرتاب کنند. مانند کاری که مانوئل نویر انجام می‌دهد.

بیرانوند اغلب بازی را خوب شروع می‌کند، او کاریزمای خوبی دارد و من نقطه ضعفی در او ندیدم. او یک رهبر و دروازه‌بان با کلاس بین المللی است. یکی از بهترین‌هایی که با او کار کرده‌ام و در کنار دروازه‌بانانی مانند کورتوا و مینیوله قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای پرسپولیس و اوسمار از بیرانوند

به گزارش قدس آنلاین علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مصدوم پرسپولیس بزودی آماده حضور در دروازه تیمش خواهد شد.

این گلر ملی‌پوش که در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود گچ دست خود را تا فردا باز خواهد کرد اما به بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی نخواهد رسید.

بیرانوند به احتمال فراوان برای بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان آماده خواهد شد تا در این بازی حساس و مهم، سنگربان تیمش باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • بیرانوند برنگرد | یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد
  • خبر مهم برای پرسپولیس و اوسمار از بیرانوند
  • بیرانوند به بازی حساس پرسپولیس می رسد
  • تیبو کورتوا دوباره در تمرین رئال مادرید دیده شد / عکس