Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:20:50 GMT

رجب‌زاده: توقع داریم شرایط ذوب‌آهن بهتر باشد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۸۷۱

رجب‌زاده: توقع داریم شرایط ذوب‌آهن بهتر باشد

کاپیتان سابق سبزپوشان اصفهانی می گوید هواداران ذوب آهن باید در همین برهه های سخت از تیم حمایت کنند.

مهدی رجب زاده بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب اهن در گفتگو با "ورزش سه" درباره شرایط این روزهای سبزپوشان اصفهانی بیان کرد: خب ما همه توقع داریم که شرایط ذوب آهن بهتر باشد؛ چون در 5 ، 6 ساله اخیر موقعیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال با توجه به تغییراتی که در تیم ایجاد شده و مربیانی که تغییر کرده اند، شرایط با برد شاهین بهتر شد. خدا را شکر با این برد خطر سقوط رفع شده و از این به بعد هر چقدر امتیاز بگیرند، می توانند شرایط خودشان را در جدول رده بندی ارتقا دهند. دیگر همه چیز باید برای سال بعد باشد و تیم خوبی برای سال بعد بسته شود.

 

رجب زاده در مورد افزایش 20 میلیاردی بودجه ذوب آهن عنوان کرد: وقتی بودجه زیاد می شود، شرایط بهتر می شود. مهم ترین عامل در موفقیت بودجه است. وقتی شما بودجه بیشتری دارید، سرمایه گذاری و برنامه ریزی بهتر می شود و می توانید بازیکنان بهتری جذب کنید و مسائل بسیاری در یک باشگاه به بودجه مرتبط می شود.
از رجب زاده پرسیدیم دلش برای فوتبال تنگ شده یا خیر که او بیان کرد: دلمان که تنگ شده ولی کاری نمی شود کرد. فعلا کنار هستیم ولی اگر شرایط اوکی باشد امسال از یک جایی شروع می کنم. باید ببینیم کسی به ما اعتماد می کند یا نه.

 

او در پایان اینطور حرف هایش را درباره ذوب آهن خاتمه داد: من همیشه در صحبت هایم گفته ام که هواداران باید از تیم حمایت کنند، به خصوص در این شرایط که تیم حال زیاد خوبی ندارد. اگر هم انتقادی دارند، باید انتقاد سازنده باشد. همه ما منتظریم ذوب‌آهن را در بازی های آسیایی ببینیم و در لیگ هم به دنبال کسب سهمیه و گرفتن قهرمانی باشد.
او سپس با تشکر از یزدی زاده مدیر شرکت ذوب آهن که بودجه باشگاه را 20 میلیارد تومان افزایش داده، حرف هایش را پایان داد: جا دارد از آقای یزدی زاده تشکر کنیم. مجمع تصمیم گرفته و در راس همه آقای یزدی زاده. این افزایش بودجه می تواند یک استارت و نقطه مثبت باشد تا سال بعد تیم با تدارک بهتری وارد مسابقات شود. منتظریم ذوب آهن به تیکی تاکای سابقش برگردد.

مهدی رجب زاده ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی رجب زاده ذوب آهن اصفهان رجب زاده ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای مصرف قهوه

به گزارش خبرآنلاین،‌ بسیاری از افراد حقیقتاً روز خود را با خوردن قهوه شروع نمی کنند و جالب است بدانید که قهوه بهترین راه برای افزایش انرژی بعد از بیداری نیست. اگر قهوه را بخشی از روتین صبحگاهی خود کنید تا تمرکزتان افزایش پیدا کند، به نتیجه زیادی نمی رسید پس بهتر است که کمی زمان مصرف آن را تغییر دهید.

مشرق نیوز نوشت: قهوه به شما کمک می‌ کند تا هوشیاری بیشتری داشته باشید و بدون اتلاف انرژی، تمرکز خود را بالا ببرید و این یک علامت خوب از خوردن قهوه است. اگر احساس اضطراب، گرسنگی، افسردگی، حالت تهوع یا احساسات عجیب و غریب و بی خوابی دارید، پس بهتر است که در مورد خوردن قهوه و کافئین تجدید نظر کنید.

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که روز خود را با یک قهوه گرم شروع می کنید اما بهتر است بدانید که بهترین زمان برای نوشیدن قهوه؛ در میانه صبح و ظهر است. قهوه به دلیل این که قهوه در خودش کافئین دارد، تحریک کننده بسیار شدیدی است‌ و سطح کورتیزول را بالا می‌ برد. کورتیزول هورمون اصلی استرس در بدن است که باعث تنظیم متابولیسم و سیستم ایمنی و قند خون می شود و افزایش سطح کورتیزول طبیعتاً ۳۰ الی ۴۵ دقیقه بعد از بیداری به اوج خودش می رسد. از آن جایی که کورتیزول متابولیسم و سوخت و ساز را تحریک می‌ کند، در نتیجه باعث انرژی بیشتر و هوشیاری بیشتر در طول روز خواهد شد.

برای اینکه سطح کورتیزول را متعادل نگه دارید، یک فنجان قهوه یک یا ۲ ساعت بعد از بیداری میل کنید.

تحقیقات نشان می دهد کورتیزول بعد از بیداری هنوز سطح بالایی دارد؛ بنابراین بهتر است که صبر کنید تا به میانه صبح یعنی قبل از ظهر نزدیک شوید و زمانی که سطح کورتیزول پایین تر می آید، از قهوه استفاده کنید.

قبل از ورزش

بعضی از افراد روز خود را با قهوه شروع می کنند اما بعضی دیگر هنگامی که انرژی زیادی دارند، می‌ خواهند مثلاً قبل از ورزش قهوه بنوشند. قهوه باعث می‌ شود که بعد از نوشیدن آن احساس انرژی بالایی داشته باشید. اگر به دنبال افزایش راندمان ورزشی خود هستید و می‌ خواهید کار مهمی را به انجام برسانید، ۳۰ دقیقه زودتر از ورزش قهوه بنوشید.

مصرف قهوه قبل از ورزش یا هنگام ورزش به شما انرژی بیشتری می‌ دهد. تمرکز و هماهنگی بدن را بالا می‌ برد و باعث کاهش میزان درد بدن می شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899185

دیگر خبرها

  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • چرا در پروژه ها از سینی کابل گالوانیزه برق استفاده می کنند؟
  • یادی از ماهچراغ
  • «رضاخان را بهتر بشناسیم»
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا