Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌ها با بیان اینکه زندان‌های استان سمنان نیازمند تجهیز سخت‌افزاری است، گفت: بهره‌برداری کامل دو زندان سمنان و دامغان، تکمیل ساختمان کانون اصلاح و تربیت و ساخت و تکمیل زندان گرمسار در اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس استان سمنان، سعید شاکر عصر امروز در دیدار علی‌رضا آشناگر، استاندار سمنان با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی اظهار کرد: دغدغه و تلاش استاندار سمنان در تکمیل و جابه‌جایی زندان‌های سمنان و دامغان قابل‌احترام و در خور تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: زندان‌های استان سمنان در رده‌بندی زندان‌های کشور جزو زندان‌های نیازمند به توجه جدی و تجهیز سخت‌افزاری فراوان قرار دارد.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی افزود: با تلاش استاندار و سایر مسؤولان استان سمنان، عملیات تجهیز و جابه‌جایی زندان سمنان انجام و اقدامات مربوط به جابه‌جایی زندان دامغان نیز به‌زودی انجام خواهد شد.

شاکر بیان کرد: اولویت سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی برای استان سمنان بهره‌برداری کامل از دو زندان سمنان و دامغان و همچنین تکمیل ساختمان کانون اصلاح و تربیت و همچنین ساخت و تکمیل زندان گرمسار است.

وی گفت: به منظور رفع مشکل زندان گرمسار، رایزنی‌های مناسبی برای تأمین زمین موردنیاز زندان با جهاد کشاورزی گرمسار انجام شده است و امیدواریم با تملیک کامل این زمین بتوانیم عملیات ساخت و احداث زندان جدید گرمسار را نیز اجرایی کنیم.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی عنوان کرد: این سازمان اعتقاد دارد که باید ارزش‌افزوده حاصل از تغییر کاربری و یا سایر اقدامات انجام‌شده را برای بهبود وضع و ارتقای زندان‌ها در خود استان سمنان هزینه کند.

شاکر خاطرنشان کرد: سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی آمادگی دارد تا در قالب تفاهم‌نامه‌ای مشترک با شهرداری سمنان به‌شرط تأمین بار عمرانی برخی پروژه‌های این سازمان در استان سمنان، امور واگذاری و بهره‌برداری از زندان قدیم سمنان واقع در کاروانسرای شاه‌عباسی را به این شهرداری واگذار کند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان زندان سازمان زندان ها گرمسار دامغان کاروانسرای شاه عباسی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی بهره برداری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت

به گزارش ایفدانا سعید کاظمی مدیرکل فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو گفت: در طول سال‌های سال شفافیت در حوزه تجارت دارو و تجهیزات پزشکی، به منظور تحقق نهایی شفافیت و بهبود برنامه ریزی‌های حاکمیت و صنعت، توسعه سامانه و داشبورد‌های مدیریتی عملیاتی نشده بود که با توجه به اهمیت ویژه طی یکسال گذشته در دستور کار این سازمان قرار گرفت. 

وی افزود: در طول مدت کمتر از یکسال، داشبورد Shortage، سامانه سیاست گذاری، داشبورد آمارنامه، داشبورد شناسه گذاری، داشبورد ترخیص و سامانه روند قیمت گذاری به بهره برداری رسید.

 به گفته وی بخش قابل توجهی از این داده‌ها جهت بهره برداری عمومی در قالب Public BI و به آدرس https://publicbi.fda.gov.ir در دسترس جامعه دانشگاهیان، محققین و مردم قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این اقدام سازمان غذا و دارو مورد تقدیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد