Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:52:59 GMT

انگیزه سیدجلال برای تکرار درخشش مقابل فولاد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۹۵۵

سیدجلال حسینی که در لیگ سیزدهم دروازه فولاد را باز کرده بود، امیدوار است که دوباره برابر این تیم بدرخشد.

به گزارش "ورزش سه"، حسینی در بازی با ماشین سازی تبریز عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد اما انتشار یک تصویر که آسیب دیدگی او را نمایان می‌کرد، باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد که البته در نهایت مشخص شد مشکلی برای کاپیتان سرخ ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا در آستانه بازی با فولاد او دوباره با انگیزه بالا در تمرینات حضور یافته و امیدوار است که در صورت حضور در ترکیب، دوباره برای تیمش بدرخشد.

 

سیدجلال 7 سال پیش در دیدار مقابل فولاد درخشش قابل توجهی را از خود نشان داد و موفق به گلزنی هم شد. او که در غیاب محمد نوری بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت، در دقایق نخستین سانتر مهرداد کفشگری را به شکلی تماشایی قطع کرد و توانست دومین گل پرسپولیس را خیلی زود وارد دروازه شاگردان حسین فرکی کند.

 

 

سیدجلال که آن فصل یکی از عوامل تاثیرگذار موفقیت پرسپولیس بود، حالا دوباره به همراه دیگر عناصر خط دفاعی تلاش می‌کند تا دوباره خط دفاعی پرسپولیس را به سمت رکوردشکنی هدایت کند. آن فصل پرسپولیسی ها در طول 30 بازی 15 گل خوردند و حالا در 24 بازی تنها 11 گل خورده را ثبت کرده اند و امیدوارند با ادامه روند فعلی، عنوان بهترین خط دفاعی تاریخ را تصاحب کنند.

 

سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل

به گزارش "ورزش سه"، تشکیل زوج مستحکم و آماده گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی از ابتدای سال ۱۴۰۳ در ترکیب پرسپولیس سبب شده این تیم حتی در غیاب علیرضا بیرانوند نیز گلی دریافت نکند‌.

البته به جز قلب خط دفاعی باید از عملکرد خوب دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن، دو مدافع کناری پرسپولیس نیز یاد کرد.

پرسپولیس در پنج دیدار آخر خود برابر استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان و صنعت نفت هیچ گلی دریافت نکرده و از بازی با فولاد روی ۱۳ گل خورده ثابت مانده‌اند.

دو گل شوکه کننده این هفته شمس آذر قزوین در دقایق پایانی به استقلال اگرچه برای آنها امتیازی به همراه نداشت اما باعث شد این تیم دیگر برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار نداشته باشد. استقلال در حال حاضر ۱۴ گل دریافت کرده است.

باتوجه به ابلاغیه این فصل سازمان لیگ در خصوص بازی‌های رو در رو و تساوی شدن دربی‌ها، در صورت برابر شدن امتیازات در پایان فصل تفاضل گل می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

در حال حاضر تفاضل گل دو تیم برابر و مثبت ۲۰ است. استقلال یک گل زده بیشتر دارد و پرسپولیس یک گل خورده کمتر دارد تا از این حیث نیز رقابت حساسی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند