Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدا و سیما؛ با کشف ۱۶ جسد دیگر از سرنشینان قایق حامل مهاجران قاچاق که در دریاچۀ وان غرق شده بود، تعداد اجساد کشف شده به ۲۹ تن رسید.

به گفته مقامات محلی؛ این قایق حامل مهاجران قاچاق که روز ۷ تیرماه در بخشی از دریاچۀ وان که ۱۰۷ متر عمق دارد غرق شده بود حدود ۵۰ سرنشین داشته است. نیرو‌های تجسس و نجات ترکیه شامل ۴ قایق تحقیقاتی و یک کشتی ردیاب صوتی که از همان روز اول عملیات در این دریاچه را آغاز کرده اند، تا کنون توانسته اند جسد ۲۹ تن را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار وان پیشتر در این خصوص گفته بود عمق ۱۰۷ متری محل حادثه و متلاطم بودن دریا، کار تجسس و تحقیقات را که همچنان ادامه دارد، مختل کرده است.

در خصوص ملیت و هویت سرنشینان قایق و اجساد کشف شده هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمود شهامت در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: روزانه ۳ نفر در استان به شکل میانگین به سرطان مبتلا می‌شود. وی ادامه داد: تغذیه، محوری‌ترین مسئله در بحث سرطان است. شهامت با تاکید بر نظارت بر تولید محصولات غذایی، گفت: مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: چرا در بخش سلامت فقط دانشگاه علوم پزشکی محور است و باید دید نقش سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها به چه شکل است؟ شهامت تصریح کرد: نقش جهاد کشاورزی ما و بخش‌های متولی در سلامت غذایی چگونه است؟. شهامت خواستار تشکیل کارگروهی در محور سلامت شد و ادامه داد: کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع برطرف شود. شهامت با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات معوقات کارکنان بیمارستان‌ها، گفت: در بخش کارانه‌ها و معوقات بروزرسانی از مواردی است که هدفگذاری شد.

دیگر خبرها

  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • فیلم/ تدفین شهید ۱۳ سالۀ حادثۀ تروریستی کرمان
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال